همشهری آنلاین: در جریان اولین روز مسابقات بین‌المللی جوجیتسو و کشتی با کمربند تیم ملی ایران توانست با کسب 5 مدال (دو طلا، دو نقره و یک برنز) بدرخشد.

در ابتدا حسنعلی نبی‌زاده، ملی پوش کشتی با کمربند فدراسیون ورزش‌های رزمی توانست با غلبه بر حریفانی از عراق، پنجاب، پاکستان و قرقیزستان به فینال استایل کلاسیک راه یابد، اما در فینال در مقابل حریف کره‌ای مغلوب شد و به گردن‌آویز نقره بسنده کرد.

وی در ادامه بار دیگر مطابق جدول بازی‌های کلاسیک در فری استایل نیز شرکت کرد و بار دیگر در مقابل حریفان عراق، پنجاب، پاکستان و قرقیزستان پیروز شد و در نهایت به حریفی از کشور کره باخت تا به دومین مدال نقره خود دست یابد.

در ادامه این دوره از پیکارها محمد راحت‌طلب، ملی‌پوش رشته جوجیتسو در وزن 81- کیلوگرم پس از برتری مقابل حریفانی از پنجاب، عراق، پاکستان و افغانستان، در فینال برابر حریفی از موریتانی به پیروزی دست یافت و اولین مدال طلای این رقابت‌ها را به نام ایران ثبت کرد.

رضا فروزان، دیگر نماینده کشورمان در رشته جوجیتسو نیز با پیروزی بر رقبای پاکستانی وعراقی و سپس قرعه استراحت، در نهایت مقابل حریف پاکستانی خود بازماند تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.

راحت‌طلب دارنده اولین مدال طلای این رقابت‌ها با حضور در وزن آزاد توانست پس از برتری مقابل حریفانی از پنجاب، عراق، پاکستان و موریتانی، در فینال با برتری بر حریف عراقی به دومین مدال طلای خود دست یابد.

روز یکشنبه (21 آبان) ملی‌پوشان کشورمان در بخش کاتا و کمیته رشته جوجیتسو به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: همشهری آنلاین