همشهری آنلاین: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی در آخرین ساعات سه شنبه 23 آبان ماه و پس از پایان یافتن اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی - ایران تله کام 2012 - با حضور و مشارکت حدود 210 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این نمایشگاه را رسما افتتاح خواهد کرد.

به گزارش مهر، در مراسم افتتاح نمایشگاه ایران تله کام که همزمان با پایان یافتن نخستین اجلاس سه روزه وزرای ارتباطات و سران مخابراتی کشورهای عضو اکو انجام می‌شود سران مخابراتی کشورهای عضو اکو نیز حضور خواهند داشت.

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی 185 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 22 شرکت خارجی از 8 کشور جهان، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاع رسانی در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می‌دهند.

آلمان، انگلستان، ایتالیا، چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان از جمله کشورهایی هستند که شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی از آن‌ها در نمایشگاه ایران تله کام 2012 حضور یافته‌اند.

منبع: همشهری آنلاین