همشهری آنلاین: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آورده است: سنگ‌های سجیل پرندگان ابابیل به سراغ لشکریان تا بن‌دندان مسلح ابرهه خواهند آمد.

فارس نوشت: متن بیانیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

قساوتی که این روزها غاصبان صهیونیسم در سرزمین‌های اشغالی علیه مردم مظلوم و کودکان و زنان بی‌دفاع غزه انجام می‌دهند، برنامه‌های از پیش طراحی شده مدعیان دفاع از حقوق بشری است که به اتکای قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا خود را ارباب زمین و زمان می‌دانند.

سردمدارانی که با بیش از 60 سال تجاوز به ابتدایی‌ترین حقوق بشریت، خون مردم از سرزمین خود رانده شده فلسطین از چنگالشان فرو می‌ریزد و با وقاحت تمام،‌ دم از صلح و آرامش در خاورمیانه می‌زنند.

اگرچه این بار رزمندگان و مردم مظلوم مسلمان غزه در خطوط اول مقاومت، علیه زیاده‌خواهی‌های رژیم اشغالگر قدس مانند دوره‌های قبل تماشاگر نخواهند بود و با رشادت‌های خویش امنیت را برای ترسوهای صهیونیسم در تمام سرزمین‌های اشغالی مخدوش می‌کنند،‌ اما حامیان این رژیم نامشروع بدانند که:

آه دل مظلوم به سوهان ماند           گر خو نبرد، برنده را تیز کند

مطمئناً مردم رها شده از قیود مستبدین استکباری در کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه، نخواهند گذاشت سکوت حاکمان اسلامی مهر تأیید جنایات اسرائیل علیه فلسطینی‌های عزیز باشد.

دیگر گذشت آن زمانی که مسلمانان جهان و مردم آزادی‌خواه دنیا بنشینند و نظاره کنند که چگونه اقلیتی ظالم، اکثریت مظلوم را یا به اردوگاه‌های آوارگی بفرستند و یا در خانه‌های خویش به خاک و خون بکشند.

اینجانب که به واسطه آشنایی با «القضیه الفلسطینه» خوب می‌دانم که چگونه مکاران تاریخ در مقاطع مختلف هم تسمه از گرده مردم فلسطین کشیدند و هم با ادعاهای صلح‌طلبی، دیگران را فریب دادند، از همه وجدان‌های بیدار در اقصی‌نقاط دنیا و به خصوص در کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهم که نگذارند مظلوم‌کشی در سایه سکوت‌های خیانت‌بار تکرار شود و یک بار هم شده به اسرائیل غاصب بفهمانند که سنگ‌های سجیل پرندگان ابابیل به سراغ لشکریان تا بن‌دندان مسلح ابرهه خواهند آمد، حتی اگر در «بروج‌المشیده» باشند. انشالله

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها