همشهری آنلاین: تیم ملی هاکی سالنی کشورمان با شکست ازبکستان، مالزی، چین تایپه و تایلند الف راهی فینال مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی، در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عصر روز پنجشنبه (2 آذر) ملی‌پوشان ایران در مقابل ازبکستان قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 10 بر 1 این تیم را از پیش روی بردارند. در دیگر بازی‌های این روز تیم‌های تایلند "الف"، مالزی و چین تایپه موفق به شکست رقبای خود شدند.


روز جمعه (3 آذر) و در چهارمین روز برگزاری بازی‌ها، تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه سنگین 14 بر1 تیم ملی مالزی را مغلوب خود سازد. در دیگر بازی این روز هم قزاقستان و چین تایپه با نتیجه مساوی 1 بر1 به کار خود پایان دادند.

روز شنبه (4 آذر) نیز تیم ملی کشورمان موفق شد تیم چین تایپه را با نتیجه پرگل 20 بر 1 شکست دهد و هم‌چنین در بازی عصر 13 بر 0 تیم تایلند "الف"، میزبان رقابت‌ها را مغلوب خود ساخت و راهی فینال این مسابقات شد.

در دیگر بازی‌های شنبه تیم‌های ازبکستان و قزاقستان نیز موفق به شکست حریفان خود شدند.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان با کسب 18 امتیاز و ثبت 96 گل زده در مکان نخست جای گرفت. همچنین تیم‌های ملی ازبکستان با کسب 12 امتیاز، تایلند "الف" 10 امتیاز و مالزی 9 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم جدول رده‌بندی جای گرفتند. تیم‌های چین تایپه، قزاقستان و تایلند "ب" به ترتیب پنجم تا هفتم شدند.

گفتنی است تیم ملی کشورمان موفق شده است سه دوره پیاپی عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

 

منبع: همشهری آنلاین