شهرکرد: اغلب مناطق چهار محال و بختیاری این روزها روزگار سردی را پشت سر می‌گذارند و در این میان بارش برف سنگین هفته گذشته امرار ‌معاش را برای اهالی برخی روستاهای این استان بسیار سخت کرده است.

 این در حالی است که سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده دمای هوای این استان کماکان سرد خواهد بود و کمینه دما حتی به منفی هشت درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در همین خصوص معاون فرمانداری شهرستان کوهرنگ اعلام کرد: راه ارتباطی 15روستای دهستان موگویی چهارمحال و بختیاری با مرکز شهرستان و استان در اثر بارش برف قطع شده است.

اسکندرکریمی به مهر گفت: حجم زیاد برف گردنه عسلکشان را بسته است و درصدد هستیم که هرچه سریع‌تر این مسیر را بازکنیم. وی افزود: البته راه ارتباطی این روستاها از سمت استان لرستان و شهرستان بزنوید لرستان باز است. کریمی بیان داشت: روستاهای دهستان موگویی یکی از محروم‌ترین مناطق چهارمحال‌وبختیاری است. وی تأکید کرد: خانه‌های روستاهای این منطقه از چوب جنگلی و سنگ ساخته شده است و بارش شدید برف در این خصوص مشکلات زیادی را به‌وجود آورده است. وی بیان داشت: ارتفاع برف در مسیرهای ارتباطی بین 50تا 80‌سانتی‌متر است.