همشهری آنلاین: کارگاه آموزشی "تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" توسط مهرداد اسکویی در هفته جاری در دو دانشگاه بزرگ کشور برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، دانشگاه یاسوج روز دوشنبه 13 آذر ماه 91 و دانشگاه علوم اقتصادی تهران چهارشنبه 15 آذرماه با برپایی کارگاه آموزشی "تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" با حضور مهرداد اسکویی میزبان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران می‌شوند.

سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج از ساعت 13 تا 17 روز دوشنبه 13 آذر میزبان عموم دانشجویان علاقمند به هنر فیلمسازی و عکاسی در این کارگاه آموزی خواهد بود که در قالب کاروان آموزشی جشنواره برپا می‌شود.

سومین ایستگاه کاروان آموزشی جشنواره که با حمایت خانه سینمای دانشگاهی ایران و مشارکت شرکت سامسونگ در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود شامل برنامه های متنوع پخش فیلم های موبایلی، مسابقه، نمایشگاه، نشست ها و کارگاه های آموزشی و گفت و شنود خواهد بود.

دانشگاه یاسوج با داشتن 43 رشته دانشگاهی و 7000 دانشجو یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور به شمار می‌رود.

کاروان آموزشی جشنواره در ایستگاه چهارم نیز به دانشگاه علوم اقتصادی تهران سفر خواهد کرد و ضمن برپایی کارگاه های آموزشی و نمایشگاه، دانشجویان، اساتید و هنرمندان را با بخش های مختلف جشنواره و همچنین تکنیک های مختلف عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه آشنا می‌کند.

برچسب‌ها