همشهری آنلاین: یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اعتراضات در روزهای گذشته نسبت به فیلم‌های "من مادر هستم" و " یک خانواده محترم"،‌ گفت که شاید این اعتراضات به نتیجه نرسد، اما تاثیر خود را خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی اظهار کرد: من قبول دارم که در این رابطه باید از راه قانونی وارد شد اما گاهی اوقات مسئولان تصور می‌کنند مردم نسبت به این مسائل اعتراض ندارند و فقط چند روحانی و متدین به آن اعتراض می‌کنند، اینجاست که مردم باید نشان دهند نسبت به این فیلم‌ها معترض هستند.

وی با اشاره به اثرات مخرب برخی فیلم‌های ماهواره‌ای و افزایش طلاق در کشور، اظهار کرد: اینها روی خانواده‌ها دست گذاشته‌اند و دارند آن را متلاشی می‌کنند.

در حال حاضر 20 درصد طلاق‌ها در جامعه مربوط به فیلم‌هایی است که در ماهواره پخش می‌شود زیرا مرد به زن و زن به مرد شک می‌کند و اختلاف ایجاد می‌کنند، این فیلم‌ها هم به همین مساله دامن می‌زنند.

وی یادآور شد: من خودم فیلم خانواده محترم را دیدم و قطعا این فیلم آثار سویی به همراه خواهد داشت زیرا با بنیان خانواده کار دارد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: ‌وزارت ارشاد کار اشتباهی کرده که به این فیلم‌ها مجوز داده و اکنون نباید در این زمینه پافشاری کنند؛ اگرچه شاید اعتراضات به نتیجه هم نرسد زیرا راه قانونی آن باید طی شود اما این اعتراضات تاثیر خود را دارد.