همشهری آنلاین: دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با برگزاری مراسم اهدای جوایز، مدال و کاپ‌های قهرمانی به تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که با حضور رسولی‌نژاد، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، حجت‌اله خطیب سرپرست، حسن رنگرز نایب رئیس و عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی، جمعی از پیشکسوتان کشتی و مسئولین تیم‌ها از جمله دکتر میرعلی، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) و ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان برگزار شد، کاپ قهرمانی دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، جام ولایت طی مراسمی ویژه به مربیان و کشتی‌گیران تیم ثامن سبزوار اهداء شد. کاپ اخلاق این مسابقات نیز به تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان اختصاص یافت.

نکته حائز اهمیت در برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، حضور پرشور تماشاگران به ویژه علاقه‌مندان به ورزش اول کشور از استان مازندران و شهر سبزوار بود که گرمای خاصی به این رقابت‌ها بخشیده بودند. البته در این میان برخی اعتراضات نیز از سوی تماشاگران شنیده شد که مسلما از سوی مراجع مورد نظر به آن رسیدگی خواهد شد.

رسول خادم، مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، و علیرضا دبیر، قهرمان سابق المپیک و جهان از میان تماشاگران ناظر دیدارهای رده‌بندی و فینال این مسابقات بودند.

صادق گودرزی، دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و سه مدال نقره و برنز جهان نیز از جایگاه خبرنگاران دیدارهای رده‌بندی و فینال را تماشا می‌کرد.

بیژن قاسم‌زاده، رئیس کمیته انظباطی فدراسیون کشتی به همراه همکارانش در این کمیته از نزدیک ناظر این مسابقه بودند و روند برگزاری تمامی دیدارها را زیر نظر داشتند.

همچنین در پایان مسابقات رده‌بندی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد، از برخی کشتی‌گیران تست دوپینگ گرفته شد.

 

منبع: همشهری آنلاین