همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال‌دستی مردان ایران به همراه تیم آمریکا به دور دوم مسابقات جهانی صعود کرد.

در ادامه مسابقات جهانی فوتبال‌دستی که در شهر نانت فرانسه جریان دارد، تیم مردان کشورمان که در بخش تیمی در گروه سختی قرار گرفته بود، موفق شد در برابر حریفان قدرتمندی همچون اتریش و دانمارک با ارائه بازی‌هایی درخشان به تساوی برسد و به همراه تیم آمریکا راهی مرحله دوم شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم مردان ایران در رقابت‌های تیمی با تساوی برابر این دو رقیب نام‌آشنای اروپایی، باعث حذف آنها شد.

البته تیم ایران در مصاف با تیم قدرتمند آمریکا با نتیجه‌ای نزدیک تن به شکست داد اما توانست راهی مرحله دوم شود تا عنوان پنجمی خود را در این مسابقات معتبر مسجل کند.

تیم بزرگسالان بالای 50 سال (پیشکسوتان) ‌نیز در رقابت‌های تیمی موفق شد جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند و عنوان پنجمی را از هم اکنون به نام خود ثبت نماید.

تاکنون یک مدال برنز توسط حسین رعیت‌زاده در بخش انفرادی پیشکسوتان کسب شده است، اما در دیگر رقابت‌های انفرادی و دونفره، ملی‌پوشان ما نتوانستند به مقامی دست پیدا کنند.

ایران تنها تیم از قاره آسیا است که در سید یک جهان قرار دارد و بانوان کشورمان هم برای نخستین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

مسابقات فوتبال‌دستی جهانی فرانسه، یکشنبه به پایان خواهد رسید.