همشهری آنلاین: دبیر نوزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها از تمدید ۳ روزه زمان ارسال آثار به صورت غیر رسمی به دبیرخانه جشنواره مطبوعات خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف غروی قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز(20 دی ماه)، آخرین روز زمان ارسال آثار مطبوعات به دبیرخانه جشنواره است اما به صورت غیر رسمی تا 3 روز آینده هم زمان ارسال آثار را تمدید کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین آثاری که از شهرستان‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود اگر روی بسته پستی تاریخ امروز را داشته و تا چند روز آینده برسد قابل قبول دبیرخانه جشنواره خواهد بود.

دبیر نوزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تصریح کرد: ارسال آثار به دبیرخانه از سراسر کشور همچنان در حال افزایش است و عدد دقیقی از تعداد آثار رسیده وجود ندارد.

غروی اضافه کرد: خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که در بخش ویژه جشنواره این دوره شرکت‌ کرده‌اند نیز می‌توانند آثار خود را تا 30 دی ارسال کنند.

وی گفت: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تهرانی نیز می‌توانند آثار خود را تا 23 دی به صورت دستی به دبیرخانه جشنواره نوزدهم تحویل بدهند.

به گفته دبیر نوزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها امسال نیز آثاری از خبرنگاران خارجی در مورد صلح و عدالت هم رسیده و کار داوری آنها نیز آغاز شده است.

غروی با بیان اینکه 110 داور در بخش میانی آثار را داوری خواهند کرد، اظهار داشت: داوری بخش اصلی جشنواره از 25دی‌و داوری بخش ویژه بعد از 30 دی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره مطبوعات می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، کوچه مدائن، دبیرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها ارسال کنند.