همشهری آنلاین: خانم "رویا کاهنی" به عنوان بهترین بازیکن بازی برابر کویت معرفی شد.

در ادامه مسابقات کریکت قهرمانی بانوان آسیا ، تیم ملی کشورمان روز یکشنبه (8 بهمن) موفق شد برابر کویت به برتری رسیده و دومین پیروزی خود را در این رقابت‌های معتبر قاره رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این دیدار از گروه دوم در ورزشگاه "جیم خانا" در شهر چیانگ مای کشور تایلند برگزار شد که طی آن تیم ایران توانست حریف خود را با حساب 130 بر 129 تسلیم کند.

در پایان این دیدار، خانم "رویا کاهنی"، ملی‌پوش کشورمان از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد و جایزه ویژه‌ای از سوی مسئولین کنفدراسیون کریکت آسیا به وی اهدا شد.

تیم ایران دوشنبه برابر تیم قدرتمند سنگاپور قرار می‌گیرد که در صورت برتری در رده سوم گروه شش تیمی (گروه دوم ) قرار می‌گیرد که باید با تیم سوم گروه یک برای کسب مقام پنجمی قاره کهن مصاف داشته باشد.

شایان ذکر است پیش از این تیم کشورمان برابر قطر به پیروزی دست یافت که خانم "نفیسه ره‌شتایی"، ملی‌پوش ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

در گروه دوم تیم‌های قدرتمند چین و تایلند در رده‌های اول و دوم قرار دارند و در گروه یک تیم‌های نپال، هنگ کنگ، بوتان، مالزی و امارات به ترتیب در مکان‌های اول تا پنجم ایستاده‌اند.

تیم کشورمان را در این مسابقات خانم‌ها هاجر سرور پاکستانی به عنوان سرمربی، و مژده باوندپور به عنوان مربی هدایت می‌کنند. ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها با پوشش اسلامی به میدان می‌روند که این اقدام با بازتاب وسیعی در تایلند مواجه شده است.

منبع: همشهری آنلاین