همشهری آنلاین: هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال با انجام دیدارهایی در طی سه روز به اتمام رسید.

روز پنجشنبه (26 بهمن) در اولین دیدار از هفته شانزدهم رقابت‌های هندبال لیگ برتر مردان، فولاد مبارکه اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی میزبان ثامن‌الحجج مشهد بود. در این مسابقه حساس که با حضور حداکثری تماشاگران همراه بود دو تیم بازی بسیار نزدیکی را دنبال کردند که در نهایت در لحظاتی میزبان با اختلاف 3 گل پیش بود و در لحظاتی دیگر شاگردان علیرضا حبیبی برتر میدان بودند. تساوی 25 بر 25 تا حدود 3 ثانیه مانده به پایان بازی پا برجا بود که درنهایت مشهدی‌ها موفق شدند گل 26 مسابقه را هم به ثمر رسانده و با نتیجه 26 بر 25 به برتری دست یابند. با این پیروزی ثامن‌الحجج مشهد 26 امتیازی شد و مقتدرانه صدرنشینی خود را حفظ کرد. زردپوشان اصفهانی هم سومین باخت خود را تجربه نموده و در رده سوم باقی ماندند.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون هندبال، عصر روز جمعه هم با برگزاری دو مسابقه، هفته شانزدهم لیگ برتر مردان ادامه پیدا کرد. در این روز ابتدا هپکوی اراک موفق شد با حساب 28 بر 24حریف خود کاسپین قزوین را از پیش روبردارد تا نماینده هندبال قزوین دهمین باخت فصل خود را هم متحمل شود. هپکو با این نتیجه 11 امتیازی شد و به طور موقت یک پله در جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار هم ستاره فروغ کویر کرمان در خانه خود با نتیجه مساوی 24 بر 24 مقابل شهرداری تبریز متوقف شد. این دومین تساوی این فصل ستاره فروغ کویر بود. لازم به ذکر است آخرین بازی این هفته شنبه بین تیم‌های صنعت مس کرمان و نیروی زمینی تهران به میزبانی تیم کرمانی برگزار شد.

عصر روز شنبه نیز با برگزاری دیدار تیم‌های صنعت مس کرمان مقابل نیروی زمینی تهران پرونده هفته شانزدهم لیگ برتر مردان بسته شد. در این بازی صنعت مس کرمان موفق شد 33 بر 28 به برتری رسیده و با کسب 11 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گیرد.

در جدول تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد، ثامن‌الحجج سبزوار و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

 

منبع: همشهری آنلاین