همشهری آنلاین: هفته دوم از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی تیم پیکان و سایپا و کشیده شدن سرنوشت فینالیست‌ها به بازی سوم همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران که برای مشخص شدن چهره تیم‌های فینالیست انجام می‌شود، روز چهارشنبه 9 اسفند با پیروزی تیم‌های پیکان و سایپا همراه بود.

تیم‌های کاله مازندران و متین ورامین که هفته قبل اولین پیروزی خود در این مرحله را به دست آورده بودند، برای تکرار برد خود پا به میدان گذاشتند تا با دو پیروزی راهی فینال شوند. اما حساسیت مسابقات آنقدر بالا بود که هر دو بازی به ست پنجم رسید که تیم‌های خودروساز در این ست با تجربه‌تر عمل کرده و بازی را به سود خود تمام کردند تاو معرفی تیم‌های فینالیست به بازی سوم کشیده شود.

در آمل تیم‌های کاله مازندران و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که تیم پیکان با پیروزی در این بازی انتقام شکست در بازی اول را از حریف گرفت. در این بازی تیم پیکان بازی را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود تمام کرد.

در کرج هم تیم‌های سایپای البرز و متین ورامین در یک بازی دیدنی به مصاف هم رفتند. مصطفی کارخانه که در اولین تقابلش با دکتر فرهاد نفرزاده در این مرحله پیروز شده بود، در این دیدار با حساب 2 بر 3 بازی را به حریف کرجی واگذار کرد.

نتایج کلی بازی‌های این روز به شرح زیر است:

کاله مازندران 2 - 3 پیکان تهران

(24-26، 25-20، 25-20، 23-25،13-15)

سایپا البرز3 - 2 متین ورامین

(25-22، 17-25، 21-25، 25-18، 17-15)

دیدار سوم تیم‌ها روز چهارشنبه (16 اسفند) در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: همشهری آنلاین