همشهری آنلاین: دهمین دوره رقابت‌های باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولین با قهرمانی لرستان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دور برگشت این مسابقات از 16 تا 18 اسفند ماه به میزبانی باشگاه فولاد ماهان سپاهان و در شهر اصفهان برگزار شد.

خانم رقیه اله کرمی، نایب رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در خصوص برگزاری مسابقات مرحله رفت و برگشت گفت: دهمین دوره مسابقات باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولین با حضور ورزشکاران خانم و آقا از استان‌های اصفهان ( باشگاه فولاد ماهان سپاهان)، لرستان، گلستان، فارس و گیلان به میزبانی باشگاه فولاد ماهان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی، در هفت ماده R5, R4, R3, R2, R1, P2, P1 و دو کلاس SH1 و SH2 پیش‌بینی شده بود که مرحله رفت آن 25 تا 27 بهمن ماه با قهرمانی لرستان و عنوان دومی و سومی فولاد ماهان و فارس به پایان رسید.

نایب رئیس انجمن تیراندازی، منتخبین این دوره از مسابقات را با احتساب مجموع امتیازات تیمی و انفرادی مرحله رفت و برگشت اینگونه معرفی کرد:

مقام اول، لرستان با مجموع امتیاز 162

مقام دوم، فولاد ماهان سپاهان اصفهان با مجموع امتیاز 144

مقام سوم، فارس با مجموع امتیاز 103

مقام چهارم، گیلان با مجموع امتیاز 49

مقام پنجم، گلستان با مجموع امتیاز 10

خانم اله کرمی در پایان ضمن تشکر از میزبانی شایسته باشگاه فولاد ماهان سپاهان گفت: آنچه در رقابت‌های این دوره جلب توجه می‌کرد، حضور چشمگیر بانوان در مسابقات این مرحله بود که در دوره‌های قبل به این صورت وجود نداشت. ضمن این که جوانان نیز حضور قابل قبولی در ترکیب اکثر تیم‌ها داشتند.

 

منبع: همشهری آنلاین