همشهری آنلاین: تیم مهرام تهران در دیداری حساس و نفس‌گیر بر پتروشیمی بندر امام غلبه کرد تا سرنوشت قهرمان لیگ به بازی پنجم کشیده شود.

دیدار چهارم دو تیم روز پنجشنبه (24 اسفند) ساعت 15:30 در سالن آزادی تهران برگزار گردید و تیم مهرام تهران موفق شد با نتیجه 83-85 بر تیم پتروشیمی بندرامام غلبه نماید تا هر دو تیم از مجموع چهار مسابقه فینال صاحب دو پیروزی و دو شکست گردند.

این دیدار با قضاوت امیرحسین صفرزاده، رضا آدرافزا و جعفرمحمدپورآغاز شد و دو تیم تا ثانیه‌های پایانی شانه به شانه یکدیگر به امتیازگیری پرداختند. بازی در فاصله 12 ثانیه به پایان مسابقه با نتیجه 81-83 به سود مهرام در جریان بود که احمد جابر از پتروشیمی صاحب 2 پرتاب آزاد شد و موفق شد هر 2 پرتاب را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. در حمله بعدی تیم مهرام توسط صمد نیکخواه بهرامی صاحب توپ بود و این بازیکن با شوت منطقه‌ای مهرام را 83-85 پیش انداخت تا مهران حاتمی در فاصله 5 ثانیه به پایان از آخرین وقت استراحت خود استفاده نماید. در بازگشت بازیکنان پتروشیمی توپ را به احمد جابر سپردند که این بازیکن نتوانست پرتاب خود را به ثمر رساند تا مهرام برنده مسابقه شود.

در این مسابقه روزبه ارغوان از پتروشیمی با 26 امتیاز، 12 ریباند و 4 بلاک شات پرثمرترین بازیکن میدان بود.

دیدار پنجم دو تیم روز شنبه 26 اسفندماه در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌گردد.

 

منبع: همشهری آنلاین