همشهری آنلاین: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، با کسب 1 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز توسط رکابزنان کشورمان به اتمام رسید.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا 2013 هندوستان با کسب نخستین مدال طلای کاروان دوچرخه سواری کشورمان توسط علی خادمی در ماده استقامت جاده پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در چهارمین روز از رقابت‌های مواد جاده روز شنبه (26 اسفند) رکابزنان رده سنی زیر 23 سال در ماده استقامت و به مسافت 140 کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان علی خادمی، ملی‌پوش کشورمان با درخشش در ماده استقامت جاده و کسب نخستین مدال طلای کاروان دوچرخه‌سواری کشورمان، سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر بام آسیا طنین‌انداز کرد.

در این ماده رکابزنان قزاقستان دوم و سوم شدند.

در ادامه رقابت‌های مواد جاده ، رکابزنان در ماده استقامت به مسافت 158 کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان آروین معظمی گودرزی با کسب مدال نقره، مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و مجموع مدال‌های کاروان ایران را به عدد 9 رساند

در این ماده رکابزنان ازبک و قزاق به ترتیب مقام‌های اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است پیش از این نیز رکابزنان کشورمان موفق به کسب یک مدال برنز در ماده تایم تریل انفرادی جاده شده‌اند.

محمود و محمد پراش، حسنعلی ورپشتی، فرزین عرب، علیرضا حقی، بهنام خلیلی خسروشاهی، حسین ناطقی، مهدی باقری، محمدمهدی صالحی، مهدی عبادالهی، محمد رجبلو، آروین معظمی گودرزی، حامد عبادی، سید موسی مصطفوی، مهدی سهرابی، حامد جنت و علی خادمیترکیب تیم ملی دوچرخه‌سواری 17 نفره کشورمان در بخش آقایان را در این دوره از رقابت‌ها تشکیل می‌دادند.

همچنین زهرا خسروشاهی به عنوان تنها بانوی رکابزن کشورمان در این دوره از مسابقات پا به رکاب شد.

تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در پایان این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا در ماده استقامت جاده توسط علی خادمی، 4 نقره در مواد کایرین، اسکرچ، 200 متر و استقامت جاده توسط محمود پراش، حسین ناطقی، حسنعلی ورپشتی و آروین معظمی گودرزی و 4 برنز در مواد دورامتیازی، چهارکیلومتر تعقیبی انفرادی، مدیسون و تایم تریل توسط محمد رجبلو، علیرضا حقی و مهدی عبادالهی شد.

 

منبع: همشهری آنلاین