همشهری آنلاین: مدیر انتشارات اسوه از عرضه 420 عنوان کتاب دینی و قرآنی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که اردیبهشت امسال برگزار می‌شود خبر داد که از این تعداد، 79 عنوان چاپ اول است.

ناصر بابامحمدی، مدیر انتشارات اسوه در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، با اشاره به کیفیت حضور انتشارات اسوه به عنوان ناشر بین‌المللی در حوزه نشر کتب دینی و قرآنی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال 620 عنوان کتاب چاپ و روانه بازار نشر کردیم که از این تعداد، 420 عنوان در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران قابل عرضه است.

وی افزود: از این تعداد، 64 عنوان چاپ اول سال 1391 است که 15 عنوان دیگر نیز در نوبت انتشار است و تا برپایی نمایشگاه کتاب چاپ و ارائه می‌شود و بقیه کتاب‌ها هم تجدید چاپی و برخی از آنها آثار قرآنی و دینی دارای چاپ‌های بالا هستند.

بابامحمدی با اشاره به برنامه رونمایی از کتاب در نمایشگاه کتاب تهران، اظهار کرد: برنامه‌های حضور در نمایشگاه هنوز به طور کامل بررسی نشده است و در حال برنامه‌ریزی هستیم و در نظر داریم رونمایی از چندین اثر را در نمایشگاه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر آثاری که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند در زمینه قرآن، تفسیر، دین و فرهنگ نوشته شده‌اند، اظهار کرد: پس از قطعی شدن عنوان کتاب‌هایی که قرار است در نمایشگاه کتاب رونمایی شوند، اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتشارات اسوه، وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه است که در زمینه چاپ و نشر قرآن، تفاسیر، کتب دینی و مذهبی فعالیت دارد و گستره فعالیت این انتشارات در داخل کشور و عرصه بین‌المللی است.

منبع: همشهری آنلاین