همشهری آنلاین: چهارمین فراخوان جشنواره ملی وبلاگ نویسی مفاخر، مشاهیر و زیست و طبیعت آغاز شد.

معاون گردشگری چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران گفت: علاقه مندان تاپایان اردیبهشت برای ایجاد وبلاگ‌های موضوعی و تخصصی خود در زمینه‌های مفاخر، مشاهیر و محیط زیست، گردشگری و طبیعت چهارمحال و بختیاری مهلت دارند.

آقای صادقی افزود: شرکت کنندگان تا پایان وقت اداری 31 اردیبهشت فرصت دارند نشانی اینترنتی وبلاگ خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرکرد، انتهای فارابی شمالی ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ارسال کنند .

وی گفت : این وبلاگ‌ها در سه بخش بهترین محتوای معرفی استان، بیشترین بازدیدکننده و طراحی‌های نوین وبلاگ ارزیابی می‌شوند و به نفرات برتر هدایای نفیس اهدا می‌شود.

صادقی افزود: طراحان، وبلاگ نویسان اعم از متخصصان و محققان، استادان دانشگاه‌ها، هنرمندان و عکاسان و علاقه مندان در سراسر کشور می‌توانند وبلاگ های ابتکاری خود را در سایت میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری ثبت کنند تا در ارزیابی ها بررسی شود.

وی گفت: وبلاگ نویسان درصورت تمایل می توانند اطلاعات اولیه شامل مطالبی درخصوص میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان را از طریق وب سایت این اداره کل( www.miraschb.ir) دریافت و یا به محل مراجعه کنند.

نتایج جشنواره ملی وبلاگ نویسی مفاخر ، مشاهیر و زیست و طبیعت خرداد امسال اعلام می‌شود.

سه مرحله قبل این فراخوان از اردیبهشت تا اسفند پارسال برگزار شد.

منبع: همشهری آنلاین