تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

همشهری آنلاین: شاهین بوشهر که چند سال پیش در لیگ برتر خوش می‌درخشید و هوادارانش حال و هوایی زیبا به مسابقات می‌دادند به دسته دوم لیگ سقوط کرد.

به گزارش مهر، روز نخست از هفته بیست و پنجم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با شکست سنگین گسترش فولاد، ناکامی الوند همدان در رسیدن به لیگ برتر و سقوط شاهین بوشهر به دسته دوم همراه شد.

فته بیست و پنجم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول عصر امروز (یکشنبه 18 فروردین) با برگزاری 7 مسابقه از گروه "الف" آغاز شد که در مهمترین دیدار برگزار شده، تیم گسترش فولاد تبریز که به لیگ برتر صعود کرده است، در خانه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب مس سرچشمه شد.

در بوشهر هم نفت مسجد سلیمان با تک گل دقیقه 84 "همایون گراوند" از سد شاهین عبور کرد تا ضمن تحکیم جایگاهش در رده دوم، شاهین را به دسته دوم بفرستد، تیمی که فصل پیش از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد. پیش از این هم تیم‌های شهرداری اراک و ماشین‌سازی تبریز به دسته دوم سقوط کرده بودند. الوند همدان هم با توجه به تساوی یک بر یک در زمین ابومسلم، شانس صعود به دیدار پلی‌آف را از دست داد تا آرزوهایش برای صعود به لیگ برتر از بین برود.

در نبرد تیم‌های پائین جدول هم پارسه ایرانیان با نتیجه 2 بر یک ماشین‌سازی سقوط کرده را شکست داد تا از رده یازدهم به رده نهم صعود کرد و از بین قعرنشینان فاصله گرفت. اتکا گلستان هم به خاطر تساوی برابر شهرداری اراک و تفاضل گل کمتر نسبت به پارسه به رده دهم رفت. استقلال اهواز هم که پیروزی را با تساوی مقابل نساجی مازندران عوض کرد، به رده یازدهم سقوط کرد تا در جمع فانوس بدستان این گروه قرار بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین