همشهری آنلاین: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه دیدارهای این فراکسیون با مراجع و بزرگان شاخص اصولگرا تا هفته آینده به اتمام می‌رسد، گفت: این کمیته در نظر دارد با کاندیداهای اصولگرا نیز دیدارهایی داشته باشد.

ایسنا نوشت: اسماعیل جلیلی با اشاره به جلسه کمیته 16 نفره اصولگرایان رهروان ولایت برای تعیین سازوکارهای وحدت جریان اصولگرایی گفت: در این نشست درخصوص دیدار با مراجع و بزرگان اصولگرا تاکید شد و قرار شد تا در قطعنامه‌ها و تقاضای دیدار تا اواخر هفته آینده ارسال شود.

وی افزود: بر این اساس دیدار با مراجع و بزرگان اصولگرا تا اواخر هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته، دیدار با کاندیدای اصولگرا است تا در نهایت نتیجه حاصل شده از این دیدارها در قالب بسته ساز و کار ایجاد وحدت به مجمع عمومی فراکسیون و همچنین به مردم ارائه شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نهایی در قالب بسته‌ای برای سازوکارهای ایجاد وحدت اصولگرایان که طبیعتا باید اقناع کننده نیز باشد، خواهد بود. این کمیته 16 نفره نشست‌های خود را ادامه خواهد داد تا به سازوکاری مفید دست پیدا کند.

به گفته جلیلی، در تمامی دیدارها با بزرگان سیاسی، مراجع و کاندیدای اصولگرا، تمامی اعضای کمیته 16 نفره فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها