همشهری آنلاین: مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی از اخذ مجوز پذیرش دانشجویی شبانه و دکتری پژوهش محور در تمامی رشته گرایش‌های مقطع دکتری دایر در دانشگاه برای کنکور سال 92 خبر داد.

دکتر اعظم سلیمی در گفتگو با مهر گفت: 373نفردانشجویی دکتری در کنکور سال 92 در 47 رشته گرایش دکتری در دانشگاه خوارزمی و 33 رشته گرایش در پردیس های تهران و کرج این دانشگاه پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: با همکاری دفتر گسترش وزارت علوم و هیأت رئیسه دانشگاه در سال 91 مجوز 11 رشته گرایش در مقطع دکتری و 17 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد اخذ شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی افزود: در کنکور سال 92 درخواست پذیرش 267 دانشجو در 47 رشته گرایش دکتری از سوی سازمان سنجش کشور منتشر شد.

وی یادآورشد: همچنین با راه اندازی پردیس های دانشگاه در تهران و کرج تعداد 55 نفر دانشجو در 16 رشته گرایش دکتری در تهران و 51 نفر دانشجو در 17 رشته گرایش دکتری در پردیس کرج پذیرش خواهند شد.

سلیمی افزود: در سال گذشته این دانشگاه توانست مجوز پذیرش دانشجوی شبانه و دکتری پژوهش محور را در تمامی رشته گرایش های مقطع دکتری دایر در دانشگاه برای کنکور سال 92 اخذ کند.