همشهری آنلاین: سرپرست تیم فوتبال الریان قطر گفت: دیدار با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و با حضور انبوه تماشاگران برای این تیم بسیار دشوارخواهد بود.

به گزارش ایرنا از سایت باشگاه الریان،ˈعلی سالم عفیفهˈ که دبیرکل باشگاه الریان نیز می باشد،افزود:البته این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بر همین اساس تیم الریان با بکار گیری تمام امکانات سعی دارد سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

وی اظهار داشت:ما راهی جز پیروزی در این دیدار نداریم و اگر نتوانیم با قاطعیت استقلال ایران و الهلال عربستان را در دو دیدار باقی مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ببریم دیگر نباید حرفی برای گفتن داشته باشیم و این تیم سزاوار راه یابی به مرحله بعدی نیست چرا که در آن مرحله تیم ها به مراتب قویتر و بازیها دشوارتر خواهد بود.

عفیفه در خصوص تاثیر حضور بی شمار تماشاگران حامی استقلال بر تیم الریان گفت:این حضور ممکن است تاثیر منفی روی خود تیم میزبان بگذارد نمونه آن بازی الهلال با استقلال بود که با حضور بیش از 80 هزار نفر، استقلال بازنده میدان شد.

وی از بازگشت لیمار بازیکن سرشناس برزیلی پس چند هفته مصدومیت به ترکیب این تیم خبر داد وگفت:وجود این بازیکن روحیه مضاعفی به دیگر بازیکنان تیم الریان تزریق می کند.

این تیم که شش خارجی به همراه دارد قرار است ظهر امروز با یک پرواز چارتر وارد تهران شود.

دیدار دو تیم استقلال ایران والریان قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه (سوم اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: همشهری آنلاین