همشهری‌آنلاین: سی‌امین شماره مجله توسعه مهندسی بازار (سال هفتم، فروردین و اردیبهشت 1393) در 84 صفحه، به قیمت 8500 تومان، روانه بازار نشر شد.

در این شماره می‌خوانید:

  • یادداشت

بازاریابی سیاسی و تبلیغات نوین انتخاباتی، و کاربرد نورومارکتینگ در کشورداری

  • سرمقاله

بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمانهای سیاسی بازارمحور و همچنین سازمانهای تجاری سیاست‌محور

  • میزگرد

دیدگاهها و اندیشه‌ها: بازاریابی سیاسی و تبلیغات انتخاباتی

  • تبلیغات انتخاباتی

گفتگو با احمد قلیش‌لی، مؤلف کتابهای 10 اشتباه تبلیغاتی آقای کاندیدا و تبلیغات فرهنگی: شگردهای تبلیغات انتخاباتی

  • ستادهای انتخاباتی

گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با برایان اودی، نویسنده‌ی کتاب راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات: خودآموز برنامه‌ریزی برای ستادهای انتخاباتی

  • در یک نگاه

برایان اودی؛ متخصص برنامه‌ریزی ستادهای انتخاباتی

  • فیلم (بازاریابی سیاسی)

آموزش‌های کاتلر، لیندستروم، چیالدینی، ریس برای رؤسای جمهور و کاندیداهای انتخاباتی

اصول، فنون، و هنر تکنیک‌های بازاریابی سیاسی و تبلیغات نوین انتخاباتی

  • بازاریابی سیاسی

گفتگو با دکتر جنیفر - لیس مارشمنت؛ مؤلف اولین کتاب درسی بازاریابی سیاسی: چگونه کاندیداهای برنده باید فاصله‌ی خود و رأی‌دهندگان را کم کنند؟

  • در یک نگاه

جنیفر لیس - مارشمنت، مؤلف اولین کتاب درسی بازاریابی سیاسی

  • برندهای سیاسی

داستان خلق یک برند سیاسی؛ آموزه‌های بازاریابی از ماهاتما گاندی

  • نوروپالتیکز

نوروپالتیکز؛ کاربرد ابزارهای نورومارکتینگ در سیاست

  • گفتگو

در گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دبیر دومین سمینار بین‌المللی نورومارکتینگ در برزیل مطرح شد:کاربرد نورومارکتینگ در کشورداری

  • نورومارکتینگ

نورومارکتینگ؛ ابزارها و کاربردها

  • فیلم آموزش بازاریابی هاروارد

عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره: نهراسید؛ تصمیم بگیرید، استراتژی انتخاب کنید (رابرت سیمونز؛ استاد دانشگاه هاروارد)

اخبار بازاریابی ایران و جهان، معرفی 14 کتاب تازه‌ی تألیف و ترجمه‌ای بازاریابی در ایران، گزارش ویژه‌ی فرش قرمز برندها برای اسکار، معرفی بزرگان بازار و دانشگاه، بازاریابی‌حسی، تأثیر تبلیغات بر روی فروش بیمه، معرفی تازه‌ترین شماره‌ی مجله‌ی بازاریابی بانکی (Bank Marketing)، سایر مطالب این شماره‌ی مجله ی توسعه مهندسی بازار را تشکیل می‌دهند.‌

نشریه توسعه مهندسی بازار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدمؤید هر دو ماه یکبار منتشر می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌تواند از طریق نشانی اینترنتی http://marketingmag.ir اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها