- یادداشت
بازاریابی سیاسی و تبلیغات نوین انتخاباتی، و کاربرد نورومارکتینگ در کشورداری
- سرمقاله
بازاریابی سیاسی؛ پیش به سوی سازمانهای سیاسی بازارمحور و همچنین سازمانهای تجاری سیاستمحور
- میزگرد
دیدگاهها و اندیشهها: بازاریابی سیاسی و تبلیغات انتخاباتی
- تبلیغات انتخاباتی
گفتگو با احمد قلیشلی، مؤلف کتابهای 10 اشتباه تبلیغاتی آقای کاندیدا و تبلیغات فرهنگی: شگردهای تبلیغات انتخاباتی
- ستادهای انتخاباتی
گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با برایان اودی، نویسندهی کتاب راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات: خودآموز برنامهریزی برای ستادهای انتخاباتی
- در یک نگاه
برایان اودی؛ متخصص برنامهریزی ستادهای انتخاباتی
- فیلم (بازاریابی سیاسی)
آموزشهای کاتلر، لیندستروم، چیالدینی، ریس برای رؤسای جمهور و کاندیداهای انتخاباتی
اصول، فنون، و هنر تکنیکهای بازاریابی سیاسی و تبلیغات نوین انتخاباتی
- بازاریابی سیاسی
گفتگو با دکتر جنیفر - لیس مارشمنت؛ مؤلف اولین کتاب درسی بازاریابی سیاسی: چگونه کاندیداهای برنده باید فاصلهی خود و رأیدهندگان را کم کنند؟
- در یک نگاه
جنیفر لیس - مارشمنت، مؤلف اولین کتاب درسی بازاریابی سیاسی
- برندهای سیاسی
داستان خلق یک برند سیاسی؛ آموزههای بازاریابی از ماهاتما گاندی
- نوروپالتیکز
نوروپالتیکز؛ کاربرد ابزارهای نورومارکتینگ در سیاست
- گفتگو
در گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دبیر دومین سمینار بینالمللی نورومارکتینگ در برزیل مطرح شد:کاربرد نورومارکتینگ در کشورداری
- نورومارکتینگ
نورومارکتینگ؛ ابزارها و کاربردها
- فیلم آموزش بازاریابی هاروارد
عنوان و موضوع فیلم آموزشی این شماره: نهراسید؛ تصمیم بگیرید، استراتژی انتخاب کنید (رابرت سیمونز؛ استاد دانشگاه هاروارد)
اخبار بازاریابی ایران و جهان، معرفی 14 کتاب تازهی تألیف و ترجمهای بازاریابی در ایران، گزارش ویژهی فرش قرمز برندها برای اسکار، معرفی بزرگان بازار و دانشگاه، بازاریابیحسی، تأثیر تبلیغات بر روی فروش بیمه، معرفی تازهترین شمارهی مجلهی بازاریابی بانکی (Bank Marketing)، سایر مطالب این شمارهی مجله ی توسعه مهندسی بازار را تشکیل میدهند.
نشریه توسعه مهندسی بازار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدمؤید هر دو ماه یکبار منتشر میشود. علاقهمندان برای تهیه این نشریه میتواند از طریق نشانی اینترنتی http://marketingmag.ir اقدام نمایند.