همشهری آنلاین: پرونده سومین دوره تورنمنت بین‌المللی تونس با قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره تورنمنت بین‌المللی تونس که در رده سنی بزرگسالان و در دو بخش بانوان و آقایان از روز شنبه (21 اردیبهشت) در شهر" نابول " شروع شده بود، با قهرمانی تیم تکواندوی کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی تکواندوی کشورمان با کسب 23 مدال رنگارنگ (12 مدال طلا، 10 نقره و 1 برنز ) توانست بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بایستد. تیم ملی و باشگاهی تونس هم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم تکواندوی بانوان کشورمان دراین پیکارها توانست 6 نشان طلا و 4 نقره را تصاحب کند که براین اساس دینا پوریونس، پریسا قربانی، سوسن حاجی‌پور، پریسا فرشیدی، شکرانه ایزدی، اکرم خدابنده به ترتیب در اوزان یکم، سوم، چهارم، ششم و هفتم به نشان طلا دست یافتند.

فریده فرشیدی در وزن دوم، ریحانه محمدی در وزن سوم، مهین اسماعیل‌نژاد در وزن چهارم و نرگس باقری در وزن پنجم با کسب مدال نقره در سکوی دوم ایستادند.

در بخش آقایان نیز ابراهیم مردانی، سجاد مصطفوی، علی نصر آزادانی، مهدی خدابخشی، مرتضی شیری، پوریا عرفانیان به ترتیب در اوزان یکم ،سوم، پنجم ،ششم، هفتم و هشتم مقام قهرمانی را تصاحب کردند.

مسعود حجی‌زواره در وزن پنجم، محمد خمسه دروزن سوم، پیام قبادی در وزن هشتم، هادی مستعان دروزن دوم، امید عمیدی در وزن ششم و سجاد مردانی در وزن هشتم موفق به کسب مدال نقره شدند.

یاسین اکبر نتاج در وزن دوم با کسب نشان برنز در سکوی سوم قرار گرفت.

 

منبع: همشهری آنلاین