همشهری آنلاین: در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی با کمان 2013 شانگهای چین، کمانداران ایران در دور حذفی انفرادی ریکرو و کامپوند با شکست مقابل حریفان، از ادامه مسابقات بازماندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در رشته کامپوند انفرادی زنان، مینو عابدی در بین کمانداران کشورمان بهترین نتیجه را کسب کرد و به جمع 8 کماندار برتر رسید.

وی پس از استراحت در دور نخست، در مراحل بعدی با برتری مقابل کماندارانی از استرالیا و ایتالیا به یک چهارم نهایی رسید و در نهایت در این مرحله در تیر طلایی به کماندار روس و نفر اول جدول مقدماتی بازی را واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در همین رشته مهتاب پارسامهر با غلبه بر پریسا براتچی در همان دور نخست، در دور بعدی نیز از سد کماندار هلندی گذشت. پارسامهر در یک هشتم نهایی دیدار را به حریف کره‌ای واگذار کرد و از صعود به یک چهارم نهایی محروم شد.

در رشته کامپوند انفرادی مردان اسماعیل عبادی و مجید قیدی در مقابل حریفانی از کره جنوبی و ایتالیا نتیجه را واگذار نمودند.

در همین رشته امیر کاظم‌پور پس از برتری مقابل کمانداران قطر و استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی، مقابل حریف آمریکایی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رشته ریکرو انفرادی زنان آمنه مرزوقی مقابل حریف سوئیسی شکست خورد، ساره اسدی به کماندار ژاپنی باخت و مریم محمودی‌سرشت هم پس از برتری مقابل حریف برزیلی در دور اول، در مرحله بعدی مقابل حریف مغولستانی شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

در همین رشته و در بخش مردان ساسان رضوی از حریف ایتالیایی شکست خورد، غلامرضا رحیمی بازی را به حریف تایوانی واگذار کرد و بهزاد پاکزاد پس از شکست حریف آلمانی و صعود به مرحله بعدی با قبول شکست از کماندار تایوانی از صعود به مراحل بالاتر محروم شد.

در ادامه رقابت‌ها، در تمام رشته‌های تیمی ریکرو و کامپوند مردان و زنان، ملی‌پوشان ایران با شکست از کره‌جنوبی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در ریکرو تیمی زنان، تیم ملی کشورمان با نتیجه 213 بر 197 از کره‌ جنوبی شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

در کامپوند تیمی مردان که با حضور 9 تیم در جدول حذفی پیگیری شد، تیم ملی ایران در دور یک چهارم نهایی با شکست از کره‌ جنوبی با نتیجه 233 بر 228 از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در این رشته آمریکا، ایتالیا و کره‌ جنوبی اول تا سوم شدند و ایران در رده پنجم قرار گرفت.

همچنین در همین رشته و در بخش زنان که با حضور 11 تیم برگزار شد، تیم ملی ایران پس از غلبه بر فیلیپین در یک چهارم نهایی از کره شکست خورد و در مجموع با رده ششمی به کار خود پایان داد. در این رشته کره‌ جنوبی، آمریکا و هند اول تا سوم شدند.

 

منبع: همشهری آنلاین