همشهری آنلاین: چهارمین دوره رقابت‌های چوگان جام گابریک به نفع موسسه اطلاع‌رسانی گابریک (کودکان مبتلا به دیابت) با قهرمانی تیم زاگرس به پایان رسید.

جام چوگان گابریک به نفع موسسه اطلاع‌رسانی گابریک روز پنجشنبه دوم خرداد ماه در محل زمین چمن باشگاه چوگان قصر فیروزه بین چهار تیم باشگاهی خرگوش دره و ارس و زاگرس و خلیج فارس برگزار گردید که تیم زاگرس از کانون چوگان با نتیجه 4 بر 3 تیم ارس از نوروز آباد را شکست داد و به فینال بازی‌ها راه یافت. همچنین تیم خلیج فارس از قصر فیروزه موفق شد حریف خود، خرگوش دره را با نتیجه 8 بر 4/5 شکست داده و به دیدار فینال راه پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون چوگان، صبح روز جمعه سوم خرداد ماه دیدار رده‌بندی و فینال برگزار گردید که در دیدار رده‌بندی دو تیم خرگوش ‌دره و ارس به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم ارس توانست با نتیجه 5 بر 3/5 از سد خرگوش ‌دره بگذرد و مقام سوم این بازی‌ها را احراز نماید و در بازی فینال نیز تیم‌های زاگرس و خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند که در آخر تیم زاگرس موفق شد با نتیجه پر گل 9 بر 4 ازسد تیم خلیج فارس عبور نماید و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

فدراسیون چوگان ضمن اهداء هدایایی به دو نفر از پیشکسوتان چوگان به مناسبت روز پدر و زادروز امیر مومنان علی (ع)، با تقدیر از جانبازان جنگ تحمیلی یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.

در آخر به تیم‌های اول تا چهارم جوایز نقدی اهداء گردید که برخی از چوگان‌بازان در یک اقدام زیبا و انسان دوستانه و خیرخواهانه جوایز دریافتی خود را به نفع کودکان مبتلا به دیابت به موسسه گابریک اهدا نمودند.

منبع: همشهری آنلاین