همشهری آنلاین: مدیرعامل‌ شرکت‌ شهروند گفت‌: با وجود اینکه‌ در حال‌ حاضر کمتر کالایی‌ در فروشگاه‌های‌ شهروند دیده‌ می‌شود که‌ در بازار به‌ قیمتی‌ ارزان‌تر عرضه‌ شود، اما راهبرد کنترل‌ و تعدیل‌ قیمت‌ها در فروشگاه‌های‌ شهروند یکی‌ از برنامه‌های‌ اصلی‌ فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای‌ شهروند در سال‌ جاری‌ است.

احمدیان‌ در مصاحبه‌ با واحد مرکزی‌ خبر با اشاره‌ به‌ اینکه‌ با تنوع‌ زیاد کالایی‌ که‌ در شهروند وجود دارد همه‌ گروه‌های‌ جامعه‌ می‌توانند کالای‌ مورد نظر خود را متناسب‌ با قیمت‌، کیفیت‌ و توان‌ مالی‌ خود برای‌ خرید بیابند، افزود‌: دسترسی‌ آسان‌ و راحت‌ به‌ خدمات‌ مؤسسات‌ و شرکت‌های‌ خدماتی‌ از جمله‌ مزیت‌هایی‌است‌ که‌ شرکت‌ شهروند در رقابت‌ با دیگر مؤسسات‌ از آن‌ استفاده‌ کرده‌است‌.

وی‌ تأکید کرد‌: سیاست‌ کاهش‌ قیمت‌ همه‌ کالاها در فروشگاه‌های‌ شهروند امکان‌پذیر و معقول‌ نیست‌ اما برای‌ کنترل‌ و تعدیل‌ قیمت‌ها و عرضه‌ کالاها به‌ قیمت‌ مناسب‌ با توجه‌ به‌ وضعیت‌ هر منطقه‌ و بافت‌ جمعیتی‌ آن‌ اقدام‌ شده‌است‌.

مدیرعامل‌ شرکت‌ شهروند تصریح‌ کرد:‌ فروش‌ کالاها توسط واحدهای‌ سیار شهروند یکی‌ از راه‌هایی‌است‌ که‌ با هدف‌ عرضه‌ کالا به‌ قیمت‌ مناسب‌ و با توجه‌ به‌ ظرفیت‌ مناطق‌ و بافت‌ جمعیتی‌ آنها در دستور کار قرار گرفته‌است.‌