دبیر موقت فدراسیون فوتبال گفت: رسانه‌های گروهی نقش عمده‌ای در پیشبرد ورزش به ویژه فوتبال دارند.

به گزارش ایسنا، داریوش مصطفوی که در نشست انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: از روز اولی که دوباره به فوتبال برگشتم روی خرد جمعی تاکید کردم و این باور قلبی‌ام است که هر کاری با مشورت، همدلی و مشارکت بیشتر و بیشتر پیش می‌رود.

وی ادامه داد: نادیده گرفتن رسانه‌های گروهی یک خطای غیر حرفه‌یی است، ما باید بپذیریم که مطبوعات نقش عمده‌ای در پیشبرد فوتبال دارند و این از سوی کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی، کررا مورد تاکید قرار گرفته است. فدراسیون فوتبال آمادگی کامل دارد تا با بهره‌گیری از تجارب و راه گشایی‌های مطبوعات در جهت اعتلای فوتبال گام بردارد.

مصطفوی افزود: متاسفانه ما سال‌های زیادی را بی‌جهت از دست دادیم و باید بکوشیم تا جبران مافات کنیم. من به اهمیت مطبوعات در پیشبرد ورزش واقفم و امیدوارم همکاری‌های فدراسیون و انجمن ورزشی نویسان روز به روز مستحکم‌تر شود.

در ابتدای این نشست، دکتر عبدالحمید احمدی، رییس انجمن ورزشی‌نویسان، اظهار علاقه کرد که همکاری فدراسیون برنامه‌گرا و متمایل به خرد جمعی، با بهترین بخش جامعه فوتبال یعنی مطبوعات، همکاری نزدیک‌تری داشته باشد.