همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از پیروز مقابل کره گفت که بازی سختی بود و بازیکنان ایران با هشیاری توانستند پیروز شوند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پس از بازی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی گفت: بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم باید مقابل تیم بسیار خوبی بازیکنیم و به همین خاطر فشار زیادی پشت سر گذاشتیم. تیم من امشب بازی خیلی هوشیارانه‌ای انجام داد. تلاش داشتیم با یک بازی هوشمندانه از ضد حمله استفاده کنیم

وی ادامه داد: خوشبختانه در یکی از این موقعیت‌ها گل زدیم. البته کره موقعیت داشت اما نتوانست استفاده کند. باید اضافه کنم که این نتیجه منصفانه‌ترین نتیجه نبود و کره هم خیلی خوب بود. در انتها تیمی پیروز شد که با یک روحیه بالا برنده شد. با یک نظم بالا، انگیزه و اشتیاق بی نهایت بالا. با ایمان و اعتمادی که به بازیکنانم داشتم می دانستم صعود می کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا در جام جهانی او را روی نیمکت ایران می‌بینیم یا خیر گفت: این سوال را فقط خدا می‌تواند جواب بدهد..

وی در پایان خطاب به کره‌ای ها گفت: آنها در این بازی آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند و امروز باید به کره به خاطر صعودشان تبریک بگویم. به عنوان سرمربی ایران می‌گویم باید رشد کنیم تا روزی در حد کره جنوبی باشیم. به کره و ایران تبریک میگوییم. بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم باید مقابل تیم بسیار خوبی بازی کنیم و به همین خاطر فشار زیادی پشت سر گذاشتیم.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها