خبر> حمید هامون: * برنامه‌ی «سپید پررنگ»، ویژه‌ی مخاطبان نوجوان به تهیه‌کنندگی «الهه بهبودی»، سردبیری «حسین کلهر» و با اجرای «سارا رسول‌زاده» و «نوید جعفرزاده»، روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه‌ی هر هفته از ساعت 18 در شبکه‌ی دوم سیما روی آنتن می‌رود.

این برنامه در قسمت «یک نفر، یک نظر»، سراغ افراد مختلف می‌رود و در کنار مرور خاطرات نوجوانی این افراد، نظر آن‌ها را درباره‌ی نسل امروز می‌پرسد.

* «پولاد کیمیایی» و «مهناز افشار» در فیلم تازه‌ی «مسعود کیمیایی» با نام «کلید شکسته» بازی خواهند کرد.

* آرنولد شوارتزنگر 65 ساله اعلام کرد به‌زودی در قسمت پنجم مجموعه‌ فیلم‌های «نابودگر» بازی می‌کند. او در مصاحبه با سایت «آرنولد فنز» گفت: «خوشحالم که استودیو می‌خواهد در «نابودگر5»، دوباره نقش نابودگر (ترمیناتور) را بازی کنم.»

* فیلم «گذشته»، ساخته‌ی «اصغر فرهادی» که به تازگی در جشنواره‌ی کن فرانسه برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن از این جشنواره شد، در بخش بین‌الملل سی و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم مونیخ حضور خواهد داشت و با  16 فیلم برای دریافت جایزه، رقابت خواهد کرد.

سی و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم مونیخ، هفتم تا پانزدهم تیرماه در آلمان برگزار خواهد شد.

* فیلم زندگی «پِلِه» فوتبالیست مشهور برزیلی ساخته خواهد شد. این فیلم قرار است به کارگردانی «جف زیمبالیست» و «مایکل زیمبالیست» ساخته شود و زندگی پله را تا قهرمانی در جام جهانی 1958 روایت کند. انتظار می‌رود این فیلم، در سال 2014 اکران شود، اما هنوز بازیگر نقش پله انتخاب نشده است.

منبع: همشهری آنلاین