همشهری‌آنلاین: اولین مصاحبه اختصاصی دکتر عارف بعد از انتخابات ریاست جمهوری را بر روی تلفن همراه خود بخوانید.

امیر لعلی، سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات با بیان این مطلب افزود: مخاطبان ماهنامه مدیریت ارتباطات علاوه بر خرید این نشریه در کیوسک‌های مطبوعاتی و سفارش اینترنتی دریافت آن از طریق سایت PrShop.ir، می‌توانند نسخه آندرویدی ماهنامه را از کیوسک نشریات الکترونیک موسوم به برگ خریداری نموده و آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود مطالعه و آرشیو کنند.

وی ادامه داد: کاربران ابزارهای هوشمند قادر خواهند بود به سادگی نسخه الکترونیک ماهنامه مدیریت ارتباطات را تهیه و مطالعه کنند.

لعلی با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور نیز از این پس، قادرند همزمان با انتشار و توزیع نسخه چاپی، نسخه آندرویدی را بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود مطالعه کنند، گفت: طراحی مناسب، خرید آسان و آنلاین نسخه الکترونیک ماهنامه مدیریت ارتباطات با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی یا حساب اعتباری فروشگاه اندروید کندو و مطالعه آفلاین نسخه دانلود شده ماهنامه با هزینه کمتر، از ویژگی‌های نسخه اندرویدی این ماهنامه است.

وی گفت: امکان دسترسی آسان به آرشیو شماره‌های پیشین ماهنامه از این طریق، بزودی فراهم خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند نرم‌افزار اندروید برگ را از نشانی http://barg.asr24.com یا http://cando.asr24.com دانلود کنند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها