همشهری آنلاین: پروژه‌ فیلم زندگی «پائولو کوئیلو» نویسنده‌ سرشناس برزیلی که جزئیات نگارش اثر معروف او «کیمیاگر» را نیز در بردارد، به زودی پایان می‌یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین دیلی، فیلم‌برداری پروژه‌ «زائر: بهترین داستان پائولو کوئیلو» که روز 3 آوریل در ریودوژانیرو - پایتخت برزیل - آغاز شد، هفته‌ جاری در شهر سانتیاگو در اسپانیا پایان خواهد یافت.

این فیلم به کارگردانی «دانیل آگوستو» ساخته شده و فیلم‌نامه‌ آن توسط «کارولینا کوتچو»، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ اسپانیایی با مشاوره‌ شخص کوئلیو نوشته شده است.

در این فیلم «راول» و «خولیو آندراده» ایفاگر نقش کوئیلو در سال‌های جوانی و پیری هستند.

این فیلم داستان مردی است که رویایی در سر دارد، کمی شبیه به «آلیس در سرزمین عجایب»؛ والدینش می‌خواستند که او یک مهندس شود، اما توسط ارتش مورد شکنجه قرار گرفت و حتی شوک الکتریکی را نیز تجربه کرد.

در هفته‌ جاری عوامل این فیلم در حال تصویربرداری در شهر گالیسیا هستند که «مونتسه ریبه»، چهره‌پرداز سرشناس برنده‌ اسکار از سرشناس‌ترین عوامل این فیلم محسوب می‌شود.

فیلم «زائر: بهترین داستان پائولو کوئلیو» که به زبان پرتغالی ساخته شده است، برای اکران در نیمه‌ اول سال 2014 آماده می‌شود.

کوئیلو در سال 1986 مسافت 500 مایل از جاده‌ سانتیاگو در اسپانیا را پیاده طی کرد که به گفته‌ او، این یک "بیداری معنوی" برایش بوده است؛ به طوری که در کتاب «زائر» به آن پرداخته است.

 

منبع: همشهری آنلاین