همشهری آنلاین: فریده رشیدی که برای اولین بار مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می‌کرد با دو برد و یک باخت از دور مسابقات کنار رفت.

فریده رشیدی، نماینده وزن اول (منهای 46 کیلوگرم) تیم ملی تکواندو بانوان با پیروزی 11 بر 1 مقابل "لیانا اینوا"، نفر سوم اروپا در سال 2008 از بلغارستان کار خود را در مسابقات تکواندو قهرمانی 2013 جهان آغاز کرد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، این تکواندوکار 32 ساله که بیش از ده سال است در تیم ملی ایران عضویت دارد، در گام دوم به مصاف‌" لوانا کاتسو"، قهرمان سال 2012 اروپا از یونان رفت و در یک مبارزه حساب‌ شده توانست 4 بر 3 از سد وی گذشته و به مرحله یک هشتم نهایی برسد.

رشیدی در مبارزه سوم خود به مصاف فدیا فرهانی از تونس رفت و در پایان سه راند 9 بر 5 مغلوب این حریف شده و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

بدین ترتیب پرونده فریده رشیدی که برای اولین بار مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می‌کرد با دو برد و یک باخت بسته شد.
در این وزن 41 تکواندوکار شرکت داشتند.

بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه 024 تیر) به مدت 7 روز با حضور 872 ورزشکار مرد و زن از 134 کشور در سالن تازه تاسیس سنتر اکس پوزیتور شهر پائوبلا مکزیک جریان دارد و تیم ملی تکواندوی کشورمان با 8 ورزشکار در بخش مردان و 4 ورزشکار در بخش زنان در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

منبع: همشهری آنلاین