همشهری آنلاین: هیات بازبین بخش تئاتر کودک و نوجوان، 12 نمایش را به طور قطعی و 4 نمایش را مشروط به اصلاحات برای اجرا در دومین جشنواره تئاتر شهر انتخاب کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، هیئت بازبین بخش تئاتر کودک و نوجوان متشکل از کریم اکبری مبارکه، مجتبی مهدی، مریم کاظمی، محمد حسن سعادتی، و افشین زارعی با ارزیابی نمایش‌های متقاضی، آثار منتخب برای شرکت در جشنواره را به صورت قطعی و مشروط معرفی کرد.

نمایش های منتخب (قطعی) عبارتند از: نمایش «کارآگاهان مدرسه» نوشته سید حسین فدایی حسین و به کارگردانی مجید امیری، «رویای خاکستری و رویای رنگی» نوشته و کار آذر مبارکی، «قصه سیبی که نصف شد» نوشته مجتبی مهدی و به کارگردانی حمید معرفت، «این خونه دیگه موش نمیخواد» نوشته حسن دولت آبادی و به کارگردانی احمد جعفری، «ترگل» نوشته محمد برومند کارگردان متین حسنی پور، «تنها در خانه» نوشته و کار میترا کریم خانی، «ببعی و گرگ آشپز» نوشته سید حسین فدایی حسین به کارگردانی سحر پورفرج، «ماهی رنگین کمان» نوشته سیاوش ایزد پناه و کارگردان اصغر فریدی ماسوله، «شب بلند ماه» نوشته و کار حامد زارعان، «افسانه گل هفت رنگ» نوشته و کار معصومه مؤمن عطار، «میهمان جامانده» نوشته و کار نسرین خنجری، «کلاغه چرا کچل شده» نوشته و کار عاتکه حسینی.

این هیات همچنین چهار نمایش را با رعایت موارد اصلاحی به شکل مشروط پذیرفت: نمایش‌های «تاج محمد و دیو سفید» نوشته‌ عبدالرحمن دیهجی به کارگردانی سپیده اقدامی، «شهر در دست بچه‌ها» نوشته و کار اکرم ابولمعالی، «گروفالو» نوشته بهرام جلالی پور و به کارگردانی آرش شریف زاده، «نی‌لبک و پیرمرد» نوشته ماندانا عبقری و به کارگردانی علیرضا دهقانی.

هیات بازبین این بخش، برای بهبود کیفیت آثار پذیرفته شده در جشنواره موارد پیشنهادی خود را با تشکیل جلسه با کارگردان‌های نمایش مطرح می‌کند.

 

 

منبع: همشهری آنلاین