همشهری آنلاین: شب گذشته دومین محفل انس با قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضورحجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه، امیر سرتیپ علی رضا صباحی فرد جانشین این قرارگاه، و بااستقبال و حضور پر شور کارکنان در فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه دراین مراسم گفت: قرآن کریم نعمت بزرگیست که در اختیارما قرارداردو باید قدر آن را دانست، بحمدا... ما در کشوری زندگیم می‌کنیم که همه از برکات قرآن کریم فیض می برند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و روزه داری اظهار داشت: روزه تنها عبادتی است که بین خداوند و بنده‌اش مخفی است وفرد روزه داربا اراده خود از خوردن،آشامیدن و شهوات خود داری می‌کند وروزه داری نوعی تمرین برای بالا بردن اراده است.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری تاکید کرد: هر روزه عاطفه انسان را تحریک می کند زمانی که به نفس خود این سختیها را تحمل میکنیم قدرت عاطفه بالاتر رفته و ما ارزش عاطفه ومهربانی را می دانیم پس اگر عطوفت ما بعد از رمضان زیاد شده روزه در ما تاثیر نموده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه افزود:ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداست،میزبان این میهمانی با شکوه حضرت حق است، صاحب خانه مهربان و عزیز است و قرآن و شب قدر که یک شب آن برابر با 84 سال است وسیله پذیرایی و فرشتگان الهی مامور پذیرایی از بندگان روزه دار هستند و هیچ ارزشی بالاتر از این نیست.

وی در پایان تصریح کرد:بایدقرآن را قدر بدانیم خصوصا در این ماه بیشترباید با قرآن مانوس شویم و انس با قرآن با تلاوت آن است پس قدر این محافل ، قدر این انس و در خدمت قران بودن را بدانیم.

شایان ذکر است:در ادامه نوای ملکوتی قران کریم با تلاوت استاد کریم منصوری و استاد امین پویا از قاریان ممتاز و بین المللی کشور دراین محفل نورانی طنین انداز شد.

منبع: همشهری آنلاین