همشهری آنلاین: مجموع مدال‌های کاروان ایران به هشت مدال رسید.

در ششمین روز از رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولین فرانسه، آقای علی امیدی در ماده پرتاب نیزه، کلاس F44 با هشت ورزشکار دیگر به میدان رفت که در پایان موفق شد با کسب رکورد 51 متر و 89 سانتی‌متر، نشان برنز را از آن خود کند.

در این ماده نماینده فرانسه با رکورد 54 متر و 39 سانتی‌متر به نشان طلا و نماینده کیپ ورد با رکورد 53 متر و 87 سانتی‌متر به نشان نقره دست یافتند.

در هفتمین روز مسابقات آقای پیمان نصیری به نشان طلا دست یافت. وی در رقابت‌های ماده دو 1500 متر، کلاس T20 با 15 دونده به میدان رفت و با ثبت رکورد 3 دقیقه و 57 ثانیه و 51 صدم ثانیه موفق به کسب نشان طلا شد.

پس از نصیری، نمایندگان لهستان و روسیه به ترتیب به نشان نقره و برنز دست یافتند.

پنجشنبه شب گذشته (3 مرداد) آقای محسن کاییدی، برای دومین بار در طول مسابقات به میدان رفت و در ماده پرتاب وزنه، کلاس F34 با 10 ورزشکار به رقابت پرداخت و به نشان برنز دست یافت. نشان طلای این ماده به نماینده انگلستان و نشان نقره به نماینده روسیه رسید.

آقای کاییدی، پیش از این و در اولین روز از رقابت‌ها موفق به کسب نشان طلا در ماده پرتاب نیزه شده بود.

در هفتمین روز از رقابت‌ها سه نماینده دیگر کشورمان به میدان رفتند.

آقای عبدالرضا جوکار در ماده پرتاب نیزه، کلاس F52/53 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت که با کسب رکورد 21 متر و 28 سانتی‌متر پس از نماینده جامائیکا به نشان نقره دست یافت و نماینده یونان نیز در جایگاه سوم این ماده ایستاد.

همچنین دونماینده از ورزش‌های نابینایان و کم بینایان نیز در ماده پرتاب نیزه، کلاس F12/13 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند که آقای سجاد نیک‌پرست با ثبت رکورد 58 متر و 47 سانتی‌متر به نشان برنز دست یافت و آقای عرفان حسینی با رکورد 55 متر و 25 سانتی‌متر، در جایگاه چهارم ایستاد.

بدین ترتیب با پایان یافتن هفتمین روز از مسابقات جهانی فرانسه، شمار مدال‌های کاروان ایران به 3 طلا، 2 نقره و 3 برنز رسید و ایران هم اکنون در جایگاه بیست و یکم این رقابت‌ها قرار دارد.

 

منبع: همشهری آنلاین