همشهری آنلاین: شرکت رنو برای تبلیغ محصولات خود از نوع کامیون، یک نقاش و هنرمند ماهر را استخدام کرده است. نتیجه کار این شد که می‌بینید!

رنو یک هنرمند فرانسوی استخدام می‌کند که نتیجه کارش باور کردنی نیست. این هنرمند با نقاشی‌های سه بعدی تمام رهگذران و تماشاچیان را مبهوت کرده و به دنیای از وهم و خیال برده است.

این تصاویر سه بعدی اثر فرانسیس آبلانت هنرمند معروف و معاصر فرانسه است. این آثار برای تبلیغ نمایشگاه کامیون‌های رنو، کار شده است که اوج شگفتی را به ارمغان آورد.

فرانسیس بزرگترین هنر خیابانی و سه بعدی را به تصویر کشیده و به نمایش گذاشته است. در این اثر هنرمندانه، مردم روی نقاشی‌ها راه رفتند. آنها به هر طرف با بهت و حیرت نگاه می‌کردند. چرا که همه چیز برایشان شگفت انگیز بود.

این آثار، قرار است توسط کارشناسان کتاب گینس، کارشناسی شده و در مورد آن نظر بدهند. اگر این آثار زیبا از نظر آنها تایید شود به عنوان بزرگترین نقاشی خیابانی جهان در کتاب رکوردها به ثبت خواهد رسید.

مسئولان شرکت رنو چه می خواستند و چه شد! آنها هنری برای تبلیغ محصول خود می‌خواستند در حالیکه نتیجه این هنرمندی، تبلیغی برای خود هنرمند، شهرت و اعتبار بیشتر برای او شد. نمی‌دانم بالاخره کسی کامیون‌های جدید رنو  را که بانی این هنرنمایی بودند دید یا نه؟!

چرا که همه تماشاچیان در شهر لیون با راه رفتن روی نقاشی تنها محو نقاشی و این هنرنمایی شده بودند آنها احساس واقعی داشتند، مخصوصا کودکان که با ترس از کنار این تصاویر می‌گذشتند. جالب است، نه؟!

اندازه این اثر هنری حدود 40 هزار مترمربع است. و در حال حاضر افراد بسیاری را به سوی خود کشانده است. اثری که به سفارش شرکت رنو و برای تبلیغ و دیدن جدیدترین کامیون‌های این شرکت کار شده است.   منبع: رویترز

منبع: همشهری آنلاین