همشهری آنلاین: سمینار یک روزه آسیب‌شناسی خلق برند در ایران به همت مدرسه تبلیغات ایده در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سمینار یک روزه آسیب‌شناسی خلق برند در ایران با رویکردی علمی و تحلیلی جمعه 25 مردادماه در برج میلاد برگزار خواهد شد.

این سمینار با هدف آسیب‌شناسی الگوهای ذهنی جا افتاده در مورد برند و برندسازی در ایران و شناسایی عوامل اصلی رشد و بالندگی یک برند برگزار می‌شود.

همچنین این سمینار قصد دارد نقطه شروعی دقیق و اثرگذار برای صاحبان کسب و کار و مدیران تبلیغات ایرانی باشد.

در این سمینار دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و علامه طباطبائی و نویسنده کتاب‌هایی چون، «استراتژی و تکنیک‌های ارتقاء برند» و «تبلیغات محیطی در ایران»؛ به همراه دکتر فرزاد مقدم مدرس و استاد نمونه تبلیغات و نویسنده کتب، «تبلیغات شگفت‌انگیز» و «تبلیغات خلاق» به بررسی موانع و کشف راهکارهای برند سازی در ایران می‌پردازند.

سمینار یک روزه سمینار آسیب شناسی خلق برند در ایران روز جمعه 25 مردادماه از ساعت 10 تا 14 در سالن سعدی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و همچنین شرکت‌کنندگان در این سمینار می‌توانند به صورت رایگان از برج میلاد تهران بازدید کنند.

علاقمندان برای حضور در این سمینار و ثبت نام می‌توانند به سایت www.ideaschool.irو یا تماس با تلفن‌های 88823387 - 88823625 اقدام کنند.

 

 

منبع: همشهری آنلاین