همشهری آنلاین: آخرین مهلت دریافت مقالات به دومین کنفرانس بین‌المللی متفکران و صاحبنظران مستقل «افق نو» تا ۵ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، دومین کنفرانس بین‌المللی متفکران و صاحبنظران سینمایی مستقل «افق نو» همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلمسازان مستقل «افق نو» از ۱۲ شهریور در تهران برگزار خواهد شد و دبیرخانه این کنفرانس همچنان، پذیرای مقالات علاقمندان در زمینه‌های مختلف است.

این کنفرانس با همکاری سازمان سینمایی کشور قصد دارد با گردهم آوردن متفکران و دانش پژوهان ایران و جهان به تجزیه و تحلیل سینمای جهان ومسائل روز مربوطه، اجتماعی و سیاسی به خصوص موضوعاتی حول محور تغییرات اخیر که در آمریکا، اروپا و کشور‌های اسلامی رخ داده است، بپردازد.

عمده‌ترین موضوعات اعلام شده از سوی روابط عمومی این جشنواره برای کنفرانس به این ترتیب است:

جنبش وال استریت، بیداری اسلامی، نقش لابی‌های صهیونیستی در بحران کنونی آمریکا و اروپا، قدرت و نفوذ لابی‌های صهیونیستی در غرب، بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا، مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی، جنبش‌های ضد جنگ، اسلام هراسی و ایران هراسی، جهان مدرن و عدالت پایدار، جهانی به دور از تروریسم و سلاح‌های هسته‌ای، جهانی بدون وهابیت، سوریه و فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی، هتک حرمت پیامبران، هالیوودیسم، به تصویر کشاندن شیطان، خشونت و تروریسم در هالیوود، ۱۱ سپتامبر و هالیوود و تضعیف ایمان و فروپاشی خانواده می‌باشد.

بعد از بررسی مقاله‌ها، منتخب بهترین آثار معرفی و جوایزی به شرح زیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

از میان مقالات منتخب شش عنوان مقاله به عنوان مقالات بر‌تر از سوی هیات علمی و داوری کنفرانس برگزیده خواهند شد.

مهلت نهایی برای ارسال مقالات 5 شهریور اعلام شده است. این کنفرانس طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ شهریور برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در کنفرانس «افق نو» می‌توانند فرم شرکت در کنفرانس را تکمیل و به همراه خلاصه‌ای از مقاله خود در حدود ۶۰۰ کلمه به آدرس صندوق الکترونیکی protocol@newhorizon. ir ایمیل کنند.

جوایز:

نفر اول ۳ (سه) سکه تمام بهار آزادی

نفر دوم ۲ (دو) سکه بهار آزادی

نفر سوم ۱ سکه بهار آزادی

نفر چهارم نیم سکه بهار آزادی

نفر پنجم نیم سکه بهار آزادی

نفر ششم نیم سکه بهار آزادی

 

منبع: همشهری آنلاین