همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جوانان جهان در مصاف با تیم ملی برزیل با نتیجه ۳ بر ۰ شکست را پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان با حضور مصطفی باقری (پاسور)، جواد حسین آبادی (قطر پاسور)، آرش تقوی، میلاد عبادی‌پور (دریافت کننده قدرتی)، امیرعلی فتحعلی، محمد فلاح (دفاع وسط)، ابوالفضل قلی‌پور (لیبرو) وارد زمین شد.

در این بازی حساس و سنگین مارسین هربیک از کشور هلند (به عنوان داور اول) و اردال آکینچی از کشور ترکیه (به عنوان داور دوم) قضاوت را بر عهده داشتند.

ست نخست بازی با وجود تلاش‌های فراوان بازیکنان ایران با نتیجه 25 بر 21 به نفع برزیلی‌ها رقم خورد.

ترکیب اصلی تیم ملی ایران در ست دوم بازی نسبت به ست نخست تغییر چندانی نداشت.

برزیلی‌ها که به خوبی تاکتیک تیم ایران را شناخته بودند در این ست نیز قدرتمندانه بازی را شروع کردند.

تیم ملی کشورمان در این ست نسبت به ست قبل کم اشتباه‌تر ظاهر شد و توانست در امتیازآوری هم پای حریف پیش رود، اما این ست هم با امتیاز 25 بر 20 به نفع تیم ملی والیبال جوانان برزیل به پایان رسید.

ست سوم در شرایطی آغاز شد که حریف قدرتمند و باتجربه تیم ملی کشورمان توانسته بود با بهره‌گیری از دریافت‌های خوب و به موقع نتیجه 2 ست نخست را به خود اختصاص دهد و برای راه‌یابی به جمع 4 تیم برتر جهان نیاز به برد فقط در یک ست دیگر داشت.
در ست سوم در ترکیب تیم ملی محمد معنوی‌نژاد به جای آرش تقوی در زمین حاضر شد.

بازیکنان تیم برزیل که در توپهای برگشتی این بازی بسیار خوب عمل کردند توانستند خط دفاعی تیم ایران را متزلزل کنند و با بهره‌گیری از تجارب خود در پوئن‌های حساس نتیجه را به نفع خود خاتمه دهند. این ست هم با پوئن 25 بر 22 برای تیم ملی والیبال برزیل ثبت شد و جوانان ایرانی از راه‌یابی به جمع 4 تیم برتر جهان بازماندند.

 

منبع: همشهری آنلاین