همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: در جریان برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد ۱۰۰ خودوری مگان با قیمت ۸۰ میلیون خریداری شده، اما بعد از اجلاس با قیمت ۱۵ میلیون به برخی نورچشمی ها فروخته شده است و این خلاف قانون اساسی و قانون خدمات کشوری است.

مهر نوشت: مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در بیان اخطاری طبق اصل 19 قانون اساسی خطاب به هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: شبکه خبر در برنامه ای اعلام کرد که در خلال اجلاس جنبش عدم تعهد صدها خودروی مگان با قیمت 80 میلیون تومان خریداری و بکار گرفته شده است.

وی اظهار داشت: این خودروها بعد از این اجلاس با قیمت 15 میلیون تومان در اختیار برخی افراد و نورچشمی ها قرار گرفته است که این کار خلاف اصل 19 قانون اساسی و خلاف بند ب و ج قانون خدمات کشوری است.

در ادامه حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد رئیس جلسه در پاسخ به سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: این اخطار شما مربوط به دستور جلسه نبود و اخباری در خصوص اینکه خودروهایی به این قیمت خریداری و یا فروخته شده مستند نیست، ما از شما می خواهیم که در سخنانتان این موارد را رعایت کنید.

منبع: همشهری آنلاین