معرفی فیلم> علی مولوی: گفت‌و‌گو با بازیگران، همیشه یکی از قالب‌های جذاب برای مخاطبان مطبوعات و تلویزیون بوده است. اما گفت‌و‌گو در شرایط عادی برای یک خبرنگار، محدودیت‌های خاصی دارد؛ مثل محدودیت ورود به زندگی خصوصی افراد، نوع مخاطب یا موضوع بحث.

منیژه حکمت، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی باسابقه‌ی سینما، این‌بار نوع تازه‌ای از گفت‌و‌گو را انتخاب کرده و حرف‌های تازه‌ای از دنیای بازیگران را به میان می‌آورد. او با شکل تازه‌ای از گفت‌و‌گو بین دو بازیگر و زندگی‌نامه‌ی بازیگران، مجموعه‌ی جذابی را آماده کرده است.

اگر به سینما و هنر علاقه دارید و دوست دارید درباره‌ی زندگی خصوصی بازیگران بیش‌تر بدانید، مجموعه‌ی «عقاید یک آکتور سینما» که در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع شده، انتخاب خوبی برای شماست.

 

عقاید یک آکتور سینما (1392)

کارگردان: منیژه حکمت

هنرمندها: رضا عطاران، هانیه توسلی، سیامک انصاری، لیلی رشیدی، مرتضی احمدی، امیر جعفری، ویشکا آسایش، سروش صحت، آتیلا پسیانی، ریما  رامین‌فر، ساره بیات، علی‌رضا خمسه،‌ رضا یزدانی و...

درباره‌ی مجموعه:در هر قسمت از این برنامه، یک بازیگر روبه‌روی یک بازیگر دیگر می‌نشیند و با او درباره‌ی چیزهایی که هرگز نمی‌دانستید، گفت‌و‌گو می‌کند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین