همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات دریفت قهرمانی کشور در پیست سرزمین ایرانیان برگزار شد و شرکت‌کنندگانی از استان‌های مازندران و البرز به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این مسابقه که از ساعت 10 صبح روز جمعه (22 شهریور) برگزار شد، مجید استعین‌نژاد با 25 امتیاز از استان البرز، مهدی نوروزی با 18 امتیاز از استان البرز و جواد نتاج با 15 امتیاز از استان مازندران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در این دوره، شرکت کنندگانی از استان‌های البرز، تهران، مازندران، گیلان و مرکزی حضور داشتند که از سوی هیئت‌های اتومبیلرانی و موتور سواری استان‌ها معرفی شده بودند.

در مسابقات دریفت شرکت‌کنندگان به صورت نوبتی در پیست حاضر می‌شوند و به انجام حرکات نمایشی می‌پردازند. در مسابقات این روز شرکت‌کنندگان ابتدا در دو دور به رقابت پرداختند و پس از آن چهار نفر اول برای کسب مقام‌ قهرمانی با هم رقابت کردند.

جوایز شرکت‌کنندگان با حضور حمیدرضا مهرعلی، محمودرضایی سرپرست و دبیر فدراسیون اتومبیرانی و موتور سواری،و وحید کیهان رئیس هیئت استان تهران اهدا شد.

در بخش‌هایی از برنامه نادر جعفری، قهرمان مسابقات دریفت کشور و همچنین پیشانی‌دار که در رقابت‌های لبنان به مقام چهارم رسیده بود به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

در پایان مسابقه، خانم سیف‌اله‌پور از استان مازندران هم حرکات نمایشی انجام داد.

منبع: همشهری آنلاین