همشهری آنلاین: مدافع عنوان قهرمانی در خانه خود بر کاسپین قزوین غلبه کرده و صدر جدول را حفظ کرد.

عصر روز پنجشنبه (21 شهریور) بابرگزاری دو مسابقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان آغاز شد که در یکی از این دیدارها صبای قم در خانه خود مقابل نفت و گاز گچساران 28 بر 25 مغلوب شد. در دیگر مسابقه هم دو تیم نیروی زمینی تهران و سنگ آهن بافق یزد در تالار هندبال رو درروی هم قرار گرفتند که در نهایت نتیجه تساوی 24 بر 24 حاصل کار دو تیم بود.

در دیدارهای روز جمعه و در اراک، هپکو میزبان ثامن‌الحجج مشهد بود که در نهایت این دیدار جذاب با حساب 32 بر 30 به سود مهمان به اتمام رسید. ثامن‌الحجج سبزوار هم در سالن سربداران این شهر پذیرای کاسپین قزوین بود که این دیدار را مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 41 بر 29 به سود خود به اتمام رساند و صدرنشینی خود را تداوم بخشید. کاسپین قزوین هم متحمل پنجمین شکست پی در پی خود شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، این هفته تیم نیک‌اندیش شهرداری اصفهان از ساعت 16 جمعه میزبان هم استانی خود، مس پارس فلاورجان بود. این دیدار در حالی برگزارشد که در آخرین شهرآورد هندبال اصفهان 31 اردیبهشت در هفته چهاردهم فصل 90- 91 ذوب آهن میزبان سپاهان نوین بود. در پایان آن فصل، سپاهان برای سیزدهمین بار قهرمان شد، فولاد نوین به دست یک سقوط کرد و بعدها منحل شد و مسئولین باشگاه ذوب‌آهن تصمیم گرفتند تیمی که تا هفته‌های پایانی برای قهرمانی می‌جنگید و در نهایت به مقام سوم دست یافت را به دسته یک بفرستند. پس از این اتفاقات در فصل 91 - 92 سپاهان تنها نماینده اصفهان شد و پس از مشکلات به وجود آمده برای این تیم نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و با کش و قوس‌های فراوان امتیاز آن به نیک‌اندیش شهرداری اصفهان واگذار شد.

در اولین مصاف دو تیم اصفهانی تازه وارد به لیگ برتر، مجید رحیم‌زاده سرمربی فصل گذشته سپاهان و فعلی تیم مس پارس فلاورجان با شهداد مرتجی، سرمربی کنونی نیک‌اندیش و شاگرد سابقش در تیم سپاهان روبرو شد. مس پارس فلاورجان جمعی از بازیکنان فصل گذشته سپاهان را به خدمت گرفته‌ و با ترکیبی از با تجربه‌های اصفهانی به دنبال پیروزی بود، نیک‌اندیش هم با جوانان جویای نام اصفهانی هفته پیش در مشهد با اختلاف یک گل مغلوب ثامن‌الحجج مشهد شد و دومین شکست فصلش را تجربه کرد و حالا برای بازگشت به کورس مدعیان چاره‌ای جز برد نداشت.

بالاخره در آخرین مسابقه هفته نیک‌اندیش شهرداری موفق شد 18 بر 16 مس پارس فلاورجان را از پیش رو بردارد و دومین شکست فصل را برای این تیم تازه وارد رقم بزند.

در این هفته تیم صنعت مس کرمان استراحت داشت.

 

منبع: همشهری آنلاین