گروه شهری: مشاور شهردار تهران در امور بانوان به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از سومین جشنواره زنان و تولید ملی در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو اشاره کرد و از تمدید این جشنواره به‌مدت ۳روز خبر داد.

زهرا سادات مشیر با اشاره به استقبال گسترده شهروندان تهرانی از محصولات تولید شده از سوی مراکز مهارت‌آموزی کوثر و زنان سرپرست خانوار، گفت: تاکنون استقبال مردم از این دوره جشنواره مناسب بوده و شهروندان توانسته‌اند با حضور در این جشنواره، اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی تأکید کرد: در سال گذشته نخستین دوره جشنواره زنان و تولید ملی را برگزار کردیم و به‌نظر می‌رسد در 2دوره گذشته این جشنواره توانستیم منویات مقام معظم رهبری درباره سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را محقق کنیم؛ در سال‌جاری نیز که به‌عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، تلاش کردیم تا با ارائه محصولات زنان سرپرست خانوار نقش مؤثری در این زمینه داشته باشیم.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان خاطرنشان کرد: تولید ملی یکی از ارکان مهم حماسه اقتصادی است و امید می‌رود در سال‌جاری نیز زنان سرپرست خانوار چون گذشته در عرصه تولیدکالا و محصولات حضور داشته باشند و بتوانند فعالیت‌های خوبی را در این زمینه به انجام رسانند.

وی درخصوص برگزاری جشنواره زنان و تولید ملی به‌صورت فصلی، تأکید کرد: هنوز برنامه‌ای برای برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی به‌صورت فصلی نداریم اما براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چهارمین جشنواره زنان و تولید ملی را در بهمن‌ماه یا اوایل اسفند‌ماه سال‌جاری برگزار خواهیم کرد؛ این در حالی است که شاید در سال‌های آینده برای برگزاری این نمایشگاه به‌صورت فصلی برنامه‌ریزی کنیم.

منبع: همشهری آنلاین