همشهری آنلاین: کومیته تیمی مردان ایران با قبول شکست برابر تیم قدرتمند جمهوری آذربایجان به مدال نقره سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در آخرین روز از مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی، تیم کومیته مردان در مبارزه نخست مصر را 3 بر 1 شکست داد. در این دیدار ذبیح‌اله پورشیب 3 بر 2 به برتری رسید، سجاد گنج‌زاده 8 بر 1 پیروز شد، حسین سمندر 3 بر 2 برنده شد و سعید احمدی به تساوی 4 بر 4 برابر حریف مصری رسید.

در دومین مبارزه هم تیم کشورمان مقابل اردن 3 بر 0 برنده میدان شد.

در مبارزه سوم، تیم ملی کشورمان مقابل ترکیه به میدان رفت و به برتری 3 بر 0 دست یافت. در این دیدار سجاد گنج‌زاده، سعید احمدی و ذبیح‌اله پورشیب به میدان رفتند و موفق شدند حریف را با شکست بدرقه کنند و راهی فینال شوند.

در دیدار پایانی تیم ایران برابر جمهوری آذربایجان که در ترکیب خود از قهرمانان مطرح جهان سود می‌برد با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و به مدال نقره رسید.
در این دیدار ابتدا سجاد گنج‌زاده 8 بر 0 از سد نماینده آذربایجان گذشت، در ادامه ذبیح‌اله پورشیب، مهدی سلطانی (برابر رافائل آقایف) و سعید حسنی‌پور مغلوب شدند تا تیم ایران نتیجه را 3 بر 1 واگذار کند.

 

منبع: همشهری آنلاین