همشهری آنلاین: امیر سرخوش علی‌رغم شایستگی در مرحله سی و دوم از دور مسابقات حذف شد، سهیل واحدی به مرحله یک شانزدهم صعود کرد و تیم دونفره کشورمان هم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در جریان دومین روز از مسابقات اسنوکر شش توپ آقایان در گروه مقدماتی سهیل واحدی در دیدار مقابل ارنار ریچاردسون از ایسلند موفق شد با نتیجه 4 بر 2 و با برک های 42، 47، 31 و 38 وی را شکست دهد و صاحب دومین پیروزی گروهی خود شود.

امیر سرخوش، دومین نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در دومین دیدار گروهی خود به مصاف دارن مورگان، بازیکن قدر و باتجربه ولزی که مقام قهرمانی پیشکسوتان سال 2012 را در کارنامه خود دارد، رفت و با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار کرد.

تیم دو نفره اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش و سهیل واحدی در گروه B این مسابقات که تاکنون دو پیروزی مقابل تیم‌های مصر و لهستان 2 را در کارنامه خود دارد، در مصاف با تیم دوم ایرلند متشکل از مایکل جاج و رابرت مورفی به با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

همچنین در سومین روز از مسابقات نمایندگان کشورمان مقابل حریفانی از کشورهای فرانسه و ایرلند به پیروزی رسیدند.

سهیل واحدی به مصاف رنه وکیلیز از فرانسه رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر 1 و برک‌های 54، 18، 29، 70 و 61 به پیروزی برسد.

امیر سرخوش هم به مصاف دیوید کاسیدی از ایرلند رفت و با نتیجه 4 بر 2 و برک‌های 64، 34، 20، 28، 13 و 34 به برتری رسید.

در آخرین و چهارمین بازی مرحله گروهی مسابقات اسنوکر شش توپ انفرادی قهرمانی مردان جهان (2013) در شهر کارلو در کشور ایرلند، دو نماینده ارزنده کشورمان توانستند با اقتدار کامل نمایندگان ایرلند را با شکست بدرقه کنند.

سهیل واحدی در این رقابت‌ها از گروه Q مسابقات در چهارمین و آخرین بازی مرحله گروهی خود به مصاف رایان کرونین از کشور میزبان (ایرلند)، رفت و توانست با ارائه یک بازی بی‌نقص و کم‌اشتباه و با قدرت در پایان با نتیجه 4 بر 0 حریف را شکست داده و با مجموع 4 پیروزی از چهار بازی در مرحله گروهی به دور بعدی و مرحله یک سی و دوم پایانی این مسابقات به عنوان بازیکن اول گروه خود راه پیدا کند.

امیر سرخوش هم در گروه V مسابقات به مصاف ارنست مک مولن از کشور میزبان (ایرلند) رفت و توانست مانند واحدی در نهایت حریفش را با نتیجه 4 بر 0 شکست داده و با مجموع 3 پیروزی از 4 بازی در مرحله گروهی به دور بعدی و مرحله یک سی و دوم پایانی به عنوان بازیکن دوم گروه خود راه پیدا کند.

اما در آخرین و چهارمین بازی مرحله گروهی مسابقات، تیم ملی اسنوکر دونفره (تیمی) کشورمان با کسب نتیجه 5 بر 0 موفق شد از سد تیم روسیه 2 متشکل از ویکتور لاریونوف 39 ساله و ایگور آکسیوتین 26 ساله بگذرد و چهارمین برد پیاپی خود را با اقتدار ثبت کند.

تیم کشورمان فریم‌های اول تا پنجم را با نتایج 71 بر 1، 86 بر 0، 115 بر 0 ،59 بر 16 و 83 بر 8 به سود خود خاتمه داد تا با 4 برد متوالی در گروه خود به عنوان تیم اول گروه B به دور بعدی صعود کند.

همچنین سهیل واحدی در مرحله یک سی و دوم نهایی توانست در مصاف با دومینیک شروبل اتریشی با نتیجه 4 بر 1 نام خود را به عنوان پیروز میدان ثبت کرده و به مرحله یک شانزدهم پایانی راه پیدا کند.

در دیدار هم‌زمان امیر سرخوش در مرحله یک سی و دوم پایانی که مرحله‌ای تک حذفی است، به مصاف حریف قدری از لهستان به نام کریستف روبل رفت و علی‌رغم تمام تلاش‌هایش در طول بازی با نتیجه 4 بر 0 مغلوب شده و از ادامه مسابقات بازماند.

در ادامه مسابقات تیمی، واحدی و سرخوش در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تیمی در مقابل تیم قدرتمند و کاربلد هندوستان 2 متشکل از شیوام آرورا و شهباز عادل خان قرار گرفتند و در یک بازی نفس‌گیر، نزدیک و پر از هیجان، به مخصوص در فریم پنجم در نهایت با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم هندوستان 2 گذشته و به دیدار مرحله یک چهارم نهایی رویداد تیمی صعود کردند.

 

منبع: همشهری آنلاین