همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه شادی مردم برایش اهیمت دارد گفت فرقی برایش ندارد که بازیکنانش را از شیراز و اصفهان دعوت کند یا آمریکا.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دعوت بازیکنان دو رگه جدید مانند بیت‌آشور از لیگ آمریکا به تیم ملی گفت: من سرمربی تیم ملی هستم و برایم هیچ فرقی ندارد از اصفهان، شیراز، اهواز و یا آمریکا به تیم ملی بازیکن دعوت کنم. برای من مهم این است که تیم ملی ایران موفق شود و مطمئن باشید سعی می‌کنم هر بازیکن که حقش است به لباس تیم ملی برسد.

وی افزود: هیچ وقت شادی مردم ایران در کوچه و خیابان‌ها را پس از رفتن به جام جهانی فراموش نمی‌کنم و دوست دارم باز هم در جام جهانی اتفاق خوب برای ایران بیفتد. من دوست ندارم تعداد اندکی که شاید خوشحال از این اتفاق نشدم باز هم این اتفاق برایشان بیفتد.

کی‌روش یادآور شد: شاید در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس حرف زده باشم اما حتی بارسلونا و رئال مادرید هم بعضی اوقات مورد توجه سرمربی تیم ملی کشورشان کمی بیشتر قرار می‌گیرد. بالاخره این مسئله طبیعی است اما من همیشه سعی می‌کنم همه چیز را به دقت زیر نظر داشته باشم تا تیمی را جمع کنم که بتواند با اتحاد موفق شود. حتی برای من فرقی ندارد یک بازیکن 16 یا 32 سال داشته باشد. مهم فاکتورهایی است که باید یک بازیکن داشته باشد.

کی‌روش در پایان خاطر نشان کرد: من در سفرم به برزیل از کمپ‌ها، هتل‌ها دیدن کرده‌ام و رایزنی‌های خوبی هم داشتم. ما صعود خوبی به جام جهانی داشتیم و دوست دارم همیشه مثل پس از پیروزی مقابل کره جنوبی فوتبال دوستان ایرانی را شاد ببینم. به همین دلیل من خیلی دوست دارم تا در بازی‌های آینده نیز همه تیم ملی ایران را حمایت کنند. تا باز هم آنها را شاد کنیم این اتحاد به تیم ملی ایران هم کمک خواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین