اردبیل: یکی از محروم‌ترین روستاهای اردبیل، گندم‌آباد است که اهالی آن نه‌تنها از نعمت برق و گاز و راه ارتباطی مناسب محروم هستند بلکه روزی فقط یک‌ساعت آب دارند.

خانه‌های فرسوده این روستا هم تا آوار شدن فقط یک‌زمین‌لرزه را کم دارند. با اینکه سال‌های پیش بسیج سازندگی سپاه خلخال، عملیات احداث 13واحد مسکونی را برای اسکان 20خانوار آغاز کرده بود اما این خانه‌ها هم تکمیل نشده و اکنون مسئولان از خیرین برای اتمام کار طلب همیاری می‌کنند.

فارس در همین رابطه گزارش داد که در دوره استانداری صابری به همت بسیج سازندگی سپاه خلخال، عملیات احداث 13 واحد مسکونی آغاز شد و قرار بود کلید خانه‌ها شهریورماه سال گذشته به صاحبان آنها تحول داده شود اما گویی این وعده بعد از رفتن صابری، استاندار سابق اردبیل، به وادی فراموشی سپرده شد و تنها یک واحد تکمیل و تحول متقاضیان شد.

در این میان بسیج سازندگی خلخال مدعی است که تا مرحله فوندانسیون، وظیفه و رسالت اجرایی این مجموعه بوده و مابقی را باید بنیاد مسکن متقبل شود. معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل نیز اعلام کرد که افراد متمول می‌توانند در قالب طرح رضوان به کمک ساخت خانه‌های نیمه‌کاره این روستاییان بشتابند.

منبع: همشهری آنلاین