همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۲ گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۲۰ نفر در این مرحله ثبت نام کرده‌اند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: آخرین مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان آزمون سراسری سال 92 در مرحله تکمیل ظرفیت ساعت 24 فردا یکشنبه 12 آبان است.

وی افزود: در این مرحله تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1392 شرکت کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند می توانند در این مرحله شرکت کنند و می توانند 10 کد رشته محل را انتخاب کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان می توانند با ورود به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ 35,000 ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت نهایی که برای این مرحله در نظر گرفته شده است 10 هزار و 455 نفر برای 510 کدرشته محل پذیرفته می شوند .

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج نهایی پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت در کنکور سراسری سال 92 در دی ماه سال جاری اعلام می شود